A kirakatot Gotthard Ernő (Ernest) műveiből állítottam össze
Dátum: Július 24, szombat, 08:09:42
Téma: 304. szám


A portál ritkán kirakatba kerülő oldalát szeretném most bemutatni, egy nagyon tehetséges alkotó művein keresztül.
Gotthard Ernő (Ernest) 2011 óta tagja a portálnak.
Nézzétek meg a gyönyörű képeket.


Külön élmény számomra, hogy a képek fekete-fehér alkotások, és hangsúlyosan kiemelik az aprólékos kidolgozást.

Ernest így vall magáról az interneten:

"Iskola éveim alatt ismerkedtem meg egy számomra új világgal: a pasztellkréták világával. Azóta töretlen lendülettel birkózom ezzel a csodálatos eszközzel és próbálom megfejteni a titkait. Alázattal tanulmányozom más pasztellfestők műveit, tanulok tőlük és folyamatosan fejlesztem a technikai tudásomat is.

Gyerekkoromban a vakációkat mindig falun töltöttem, az ottani élet, a nehéz sorsú, sokat dolgozó emberek világa mély nyomokat hagytak a lelkivilágomban, ezért egyik fontos érdeklődési területem az emberi arc, az öreg emberek arca, azoké az embereké, akik már átmentek az élet rostáján, az életüket szinte leélték, sorsukat betöltötték. Kedvenc területem még az emberi test, minél hűebb ábrázolása, ami számomra egy igazi kihívást jelent."

A tehetség megborzongat, ahogy elnézem a portrékat.





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=2388