Heti ajánló Lacobától
Dátum: November 19, hétfő, 11:56:23
Téma: 28. szám


Kirakat. Gyönyörű név. Szeretem. Gondolom, mindannyian így vagyunk vele. Itt a Fullextrán pedig igazi hab a tortán. Olyan művek kerülnek ide, amelyeket kiemelésre érdemesnek tartanak a felület szerkesztői.

Nagy felelősség ez, hiszen a kívülálló elsőként a fényárba került művekre kattint. Felelősség másrészt az alkotók részéről, hiszen az ide bekerülő műveik egy színvonalat tükröznek. És természetesen csak olyan színvonalat tükrözhetnek, amilyen színvonalon mi írunk.

Igen, és akkor egy érdekes dolog vetődik fel. Színvonal. Azt szeretnénk, hogy mindannyian egyre magasabb színvonalon művelhessük hobbinkat, hogy egyre szebb, egyre magasztosabb egyetemes mondandót plántáljunk írásainkba. Igen ezen keresztül. Nem mások műveibe – elsősorban – hanem a sajátunkba. Hiszen nem attól fog emelkedni bárminek is a színvonala, amit mellé írunk, vagy attól, hogy éppen kedvencünk-e, aki írta, hanem a színvonal attól emelkedik, ha legalább saját magunk igyekszünk a legfontosabb apróságokat betartani amikor tollat ragadunk, amikor a billentyűzet főlé tesszük ujjainkat. Ha lehetőségeinkhez képes magunk kezdünk okulni saját és mások hibáiból, kezdünk tanulni olyan dolgokat, amelyek eddig nem voltak lényegesek (legalábbis ezt hisszük).

Amikor a Kirakatba kerül írásunk, az jelzés számunkra, hogy lám, az adott művünket mások is kiemelésre méltónak tartották. Ez azonban még nem jelenti azt, hogy mi is magasabb osztályba léptünk. Amikor már sokasodnak ezek a kiemelt művek, kell olyan fórumot keresnünk, ahol még szélesebb körű véleményt, elemzést feltételezünk, és személyes elfogulatlanságot. Ezért, amikor ilyen jeleket észlelünk, keressük ezeket a fórum-lehetőséget. Akár itt a Fullextrán belül is.

A mostani Kirakatból nem kívánok külön ajánlani egy-egy művet. Számomra mind kedves - valamiért. Remélem számotokra is jó, kora téli olvasmány, élmény lesz ez a válogatás, melyet kis csapatunk nevében tisztelettel ajánlok figyelmetekbe.





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=337