Heti ajánló
Dátum: Február 20, szerda, 14:55:48
Téma: 38. szám


Hétről hétre tűnődünk, vajon mit is mondjunk "kedvest s szépet" nektek, hogyan hívjuk fel időről időre a figyelmet a Kirakatba tett alkotásokra. Most megint így vagyok, töröm a fejem, mivel is kezdjem. Írjam, hogy bár a naptár még mást mutat, de tagadhatatlanul tavasz van? Hogy ahogy a természet megújul, úgy bont szirmot télbe fordult lelkünk is? Hogy minden évszak, így ez a talán legszebb is megtermi a maga gyönyörű verseit és prózáit? Ezek szinte evidenciák, kár is ezekről beszélni.

S amíg ezen gondolkodom, felötlik bennem, hogy hiszen tényleg kár minden szóért. A Kirakat ma már "eladja magát". Pontosabban Ti magatok, akik méltán bekerültök egy-egy számba, műveitekben hordozzátok mindazt, amit itt hétről hétre sete-sután, így-úgy a figyelmetekbe szeretnénk ajánlani.
Van, aki már többször szerepelt ezen a felületen, akiket műveiken keresztül már rég jól ismerünk, és ez nagyszerű dolog. De talán még lelkesítőbb és jobb érzés, amikor olyanok kerülnek szem elé, akik eddig még nem szerepeltek itt. Ahányan vagyunk, annyiféleképpen írunk - az viszont összetart bennünket, hogy az a tűz ott lobog bennünk. Ennek a tűznek néhány lángja lobban fel minden számban, a ti alkotásaitokon át.
Remélem, hogy ez a láng most is átmelegít mindannyiunkat.
Kellemes olvasgatást!





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=424