Heti beszéd I.
Dátum: Január 22, hétfő, 18:34:20
Téma: 02. szám


A mögöttünk hagyott hét is hét napból állt, az órák számában sem mértek kimutatható anomáliát.


Alighanem az "emberek" gyűjtőnévvel illetett egyedek többségének statisztikailag átlagos időszaka zárult a tudomány mai állása szerint örökre.

A Fullextra nevű kulturális portál azonban semmiképp sem nevezhető átlagosnak.

Ki örömmel, ki meglepetéssel állapíthatta meg, hogy nagyot fordult nálunk a Főoldal.
Az irodalmi síkság, melynek szélessége és hosszúsága egyaránt a végtelenbe ér, dombokat kapott.

Mazsolázó, ezen a néven indult az önmagában is többszintű, új játszótér.
Kritikát szeretnél, nem csupán dícséretet? Ott megkaphatod.
A szelíd, "Ebben a sorban talán egy pici bizonytalanságot mintha fölfedezni vélnék" símogatástól a brutális "Jobb dolgod nem volt?" ökölcsapásig a szerző maga döntheti el, mivel béleljék az önkéntes élveboncolók a bunkót.
A játéktér Veva irányításával vár minden hősies jelentkezőt.

A másik, a héten nagy fejlődést megélt látvány a Fullextra Arcképtár.
A bátor tagok itt kilépnek a biztonságos nick fedezékéből, és képpel, önéletrajzzal válnak kézzelfoghatóbbá.
A születési dátumtól (hölgyeknek kedvezmény!) az irodalmi karrierig mindenki saját stílusában mondhatja el, amit önmagáról a legfontosabbnak tart.
Audrey az, aki vállalta, hogy gondozza ezt a különleges kiállítótermet.

És végül a Főporta.
Ami kiemel az irodalmi síkságból.
A műhely, ahol a "portások" vállalják, igen, ezt a verset mindenképp el kell olvasnod, e novella mellett nem mehetsz el úgy, hogy nem láttad.
Az Irodalom Klub a nagy, közös homokozó.
A Főporta a dicsőségtábla.
Nem vitatjuk azt, hogy a válogatás önkényes. Nem is lehet.
Minden válogatás az.
De valakiknek föl kell ezt is vállalni, ha fontos a minőség.
Reméljük, sokak számára az.
Sokan olvasták az első számot.
Bízunk benne, hogy leírjátok véleményeteket, javaslataitokat.
Van erre egy topik: Főporta, a Fullextra kulturális melléklete címmel.
És a mindenkori "vezércikk" után is várjuk észrevételeiteket.

Ez volt a Főporta eheti vezércikke.





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=45