A kirakatot agnes rendezte és ajánlja figyelmetekbe
Dátum: Június 21, szombat, 15:48:37
Téma: 48. szám


Döntöttem. Minden fáról vettem egy levelet. Összekevertem őket, becsuktam a szemem, és választottam.

Igazi örömként ért, hogy én szerkeszthettem a kirakatot. Valami jutalomnak éreztem, és nagy lelkesedéssel fogtam hozzá. Úgy gondoltam, lesz egy szép és kellemes estém, míg kiválogatom a műveket.

Alig kezdetem el, máris éreztem, talán nem kellett volna elfogadni a megbízást, hisz számtalan olyan írást olvastam, amit szerettem volna a kirakatba. Kezdtem, egy kissé kényelmetlenül érezni magam. Hisz képtelenség úgy választani, hogy igazságos legyen.

Addig nem volt gond, amíg az előírásokat kellett figyelembe vennem. Azok érhetőek, igazságosak, jogosak. De mikor a magam döntéseit néztem, mindig úgy éreztem, rossz döntést hoztam.
Egyre több művet olvastam, ízlelgettem, kóstolgattam...
szerelmet, bánatot, virágot, csodát, az évszakok varázslatát,
fényt, esőt, csillagot, mosolyt, haragot, gyerekverset, mesét,
kétségbeesést, lámpafényt, országutak porát, gyümölcsök ízét,
életet és halált.

Mindig úgy éreztem, na ez a legjobb... aztán na ez... és így ment hajnalig. Számtalan olyan is volt közöttük, amit csak most olvastam
először, de elvarázsolt és a következő szintén. Ha minden írás egy fa lenne, akkor egy rengetegben voltam, és nem tudtam eldönteni, melyik való ide a legszebbek közül...

Döntöttem. Minden fáról vettem egy levelet. Összekevertem őket, becsuktam a szemem, és választottam.

És most átadom nektek őket.





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=496