A kirakatot naiva szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe
Dátum: December 25, csütörtök, 20:05:29
Téma: 61. szám


Emlékszem, egyszer régen láttam egy gyönyörűen berendezett kirakatot Karácsony előtt… Nem voltam már gyermek, de ahányszor elmentem előtte, megálltam és gyönyörködtem… Profi kirakatrendező műve lehetett, sötétkék háttérrel, előtte habszivacs-hópelyhek, aranyló csillagok, kis házikó a mű-hó fedte tájban és apró, fénylő karácsonyfa.

Olyan volt, mint egy szívmelengető karácsonyi képeslap. Ünnepre hangolta a készülődés, a bevásárlás, sütés - főzés miatt kissé zaklatott napjaimat…

Ilyen kirakatot szeretnék most nektek berendezni, hóeséssel, csillagokkal, angyalokkal, régi és új Karácsonyokat felidéző, ünnepi érzést közvetítő írásokkal.

A Karácsonynak sok arca van. Lássuk milyen érzéseket, gondolatokat, történeteket keltett életre alkotóinkban ez az ünnep.

Kívánom nektek, érintsen meg benneteket az a varázslat, béke, amelyet csak Karácsonykor érez az ember… Mikor nemcsak szeretteidet ölelnéd kebledre, hanem az egész világot! Mikor úgy érzed, angyal suhan át a szobán, vagy a sötét decemberi égen. Mikor, ha csak néhány pillanatra is de elönti lelkedet valami semmihez nem fogható áhítat és boldogság, amit csak ezen a bűvös éjszakán sejlik fel…
Ugye ismeritek ezt az érzést?

Nagyon boldog, békés, szeretetben gazdag ünnepeket kívánok minden kedves Fullextra tagnak, látogatónak olvasónak!

naiva






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=601