A kirakatot winner szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe
Dátum: Január 16, péntek, 11:00:17
Téma: 63. szám


A mostani kirakatot nem lehetett semmilyen alkalomhoz kapcsolni. Így aztán megpróbáltam hat kiváló alkotást keresni, minden apropó nélkül. Azt hittem könnyű dolgom lesz. A legnehezebb volt. Ennyi csodálatos mű közül kiválasztani hatot, szinte lehetetlen. A szívem vérzett, hogy ezt sem, meg azt sem tehetem be. Talán ki kellene bérelni a szomszéd kirakatot is.

Mit ajánlok most nektek? Nézzük sorba.

Samwey humora nem volt ismeretlen előttem. Azt nehéz volt eldönteni, hogy a Matyi bácsi leveleiből, vagy a Kurirból kerüljön a kirakatba egy példány. A blogból viszonylag ritkán kerül alkotás a kiemeltek közé. Ugye ez méltán olvasható az Újságos bódé első oldalán? Emellett prózát és verset is tartalmaz.

Naiva prózáját mikor először olvastam, mint akit fejbe kólintottak. Erre szoktam mondani, a fene egye meg, ez miért nem nekem jutott eszembe. Rövid tömör, hatalmas csattanóval a végén.

Anna szonettje olyan szépen szól, ezért "Akarom", hogy a kirakatban megjelenjen. Meg azért is, mert... Szóval nagyon kell ez a vers a kirakatba.

Skorpió szerelmes versei mindig élményszámba mennek. Ez mégis valami más, amit többször el kell olvasni, és mindig ad valami újat.

Tamiska ezzel a versével megnyerte volna az októberi versversenyt, és szavazott is. Ez tény! Való igaz, hogy a szavazásnál hibát követett el és a szavazata nem érkezett meg. Emiatt történhetett meg, hogy mégsem lehetett győztesnek nyilvánítani. De nem ezért van itt ez a vers, hanem mert jó. Másképp, hogy kaphatta volna a legtöbb szavazatot?

KLGY mikor tavaly az egyik Fulltalálkozón elszavalta ezt a verset, a hideg futkározott a hátamon. Van benne valami elemi erő.





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=622