A kirakatot alamina szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe
Dátum: Január 30, péntek, 22:17:25
Téma: 64. szám


Mai felgyorsult, arctalan világunkban nehéz megtalálni azt a helyet, ahol megpihenve, feltöltődve, jobbik, valódibb énünkre találhatunk. Az alkotáson keresztül, és azon túl...

Mottó: „Az emberek azért magányosak, mert falakat építenek hidak helyett.”
/ismeretlen szerző/

Mai felgyorsult, arctalan világunkban nehéz megtalálni azt a helyet, ahol megpihenve, feltöltődve, jobbik, valódibb énünkre találhatunk. Az alkotáson keresztül, és azon túl egymás örömének, bánatának, és küzdelmeinek is részesei lehetünk.
Szeretném hinni, hogy a Fullextra egy ilyen közösség. Az a hely, ahol mindenki értékes, ahol mindnyájunk érzése, véleménye fontos. Függetlenül attól, hogy ki milyen szinten alkot, -valóban tehetséges-e, vagy „csak” önmaga örömére ír,/rajzol, fest/ összeköt bennünket az irodalom szeretete, és az alkotás iránti vágy. Hitem szerint ez együtt kell, hogy járjon mások tiszteletével és elfogadásával. Fontos, hogy megtaláljuk az utat egymáshoz, nem szabad lerombolnunk a hidat, amely összeköt bennünket.
A Kirakatba olyan szerzők műveit válogattam, amelyek számomra példaértékűek. Nemcsak azért, mert magas színvonalú alkotások, hanem, mert örök emberi értéket közvetítenek; a másik ember tiszteletét, megbecsülését, önzetlen szeretetét. Ezért önmagukon túlmutatva, több szerzőtársunk alakját, alkotását is elénk vetítik. Így a hat kiváló alkotás –reményeim szerint- átjáró további alkotásokhoz.

Felix gyermekkorát és nagyanyja emlékét idézi fel különleges szonettjében.
Zafír gyönyörű költeményét egy másik csodaszép vers ihlette. Továbbfonva a szálakat egy új, izgalmas mű született.
Trendo barátjáról festett igaz, mély, emberi és életszerű portrét. Ki ne ismerne rá a varázslatos szonettek írójára?
Apu-s költeménye döbbenetes erővel hatott rám, mikor először olvastam. Ez az önzetlen, tiszta vers lenyűgözött. Azt hiszem, nem egyedül voltam- vagyok, akiben megszólalt a hang; igen így kell szeretni, csak így érdemes.
Lenaneni novellája egy igazi kedves család mindennapjaiba vezet bennünket. Milyen jó lenne így élni! Miközben ezt az „ízes nyelvezetű” novellát olvastam, úgy éreztem, én is részese vagyok az erdélyi család életének.
Számomra mindezeket összeköti Greenapple fotója, a „ Hidak” úgy az ember és a világ, mint ember és ember között.
Hát, ez az a Kirakat, amely megszületett a képzeletemben, és helyet kért a szívemben. Gyere, nézd meg közelebbről is.






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=629