Anna1955: A mátrix
Dátum: Március 17, kedd, 23:27:36
Téma: 67. szám




Az ősz a legszebb arcát mutatta. Még melege is volt a napnak.

Már csak ezért a gyönyörű időért is érdemes lett volna mosolyogni a világra.

De nem ment…

A gondolatok mindig vissza-visszarántották a valóságba.

Valóság…

Vajon mi is az?

Ha igaz a mátrix elmélet, akkor minden csak illúzió, az agyunkban lezajló vegyi, vagy más, nem ismert folyamatok következménye.

A szerelem is egy ilyen lenne?

A mindent-adni-akarás, a minden-gátat-ledöntő-vonzódás?

És a fájdalom, ami most is marta egész bensőjét?

A csalódások tengernyi könnye sem létezik?

És vajon a pillanat, amelyben boldogságtól remeg minden sejt, és eggyé olvad a tudat, és még oxigénre sincs szükség, mert a másik teste és lelke pótolja azt…?

És a mérhetetlen féltés érzése, mikor súlyos kövek nőnek a gyomorba...?



Összegömbölyödve feküdt az ágyon, csukott szemekkel, és a saját szívverését számolta.

Nem akarta érezni, amit érzett. Nem akarta gondolni, amit gondolt.

Betegesen retteget, kapaszkodott a legapróbb jelekbe is, ami megcáfolhatja a tudatot, amely a kegyetlen tényeket köpte az arcába, újra és újra.

Felépítette a maga kis védelem-kuckóját, amiben mindenre talált magyarázatot, maga-sem-hitte-magyarázatot, de nem számított.

Az volt a lényeg, hogy ne érezze a kínt, a maró fájdalmat. Jó volt ebben a kuckóban.

Néha nem tudott gátat vetni a gondolatoknak, kénytelen volt szembesülni saját logikája csapdájával.

- indultok?

- hová?

- ja…tényleg… bocsánat… eltévesztettem…

Pár szó, amelynek semmi értelme a pillanatban.

De ekkor egy adott intervallumban történik valami, és már semminek nem lehet befolyása az események alakulására.

- kaptál egy sms-t?

- ja… tényleg…éppen azt olvastam az előbb, mikor eltévesztettem…

Az apró, értelmetlen életdarabkákból az agy villámgyorsan összerakja a mátrix által leglogikusabb variációkat.

Magyarázatok, és ellenérvek peregnek, ördögi indulatok szabadulnak el.

Befelé sír, egy összetört lélek őrjöng benne.

Aztán elcsendesedik, és hiszi, hogy minden csak a mátrix hibája.

Meleg és csendes az a kuckó, gyorsan újra elbújik benne.







Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=647