A kirakatot aranytk állította össze és ajánlja figyelmetekbe
Dátum: Szeptember 01, kedd, 17:18:20
Téma: 77. szám


Úgy vélem, egy-egy alkotás - legyen az a művészetek bármely területén megvalósítva - a lélek, a szellem tükre. E megtisztelő felkérésre, ...

olyan emberek munkáiból válogattam, akik számomra a belőlük fakadó különlegességgel, és mindemellett példaértékű lendülettel hordozzák sorsukban az önkifejezés képességét. Hűen képviselve azt, ami bennük egyedi, és megrendíthetetlen.


ho - az ősi gyökerek őrzője, fák, tanyák, állatok világában, pusztában is Ember.

lena - a magánnyal küzdő, örök szeretet hírnöke, a tiszta szerelem őrzője, kinek szavait hallgatva lelkek kapui nyílnak meg egymás felé.

piroman - a titokzatos szelíd motoros, kinek érzékeny lelkére mutatnak a rímek, s ha nem ismernénk, gondolnánk-e, hogy a szonettek nagy mestere...

Eroica - a bájos örök mosoly, kinek tehetsége kétségtelen, és sokoldalúságát a gyermekeknek írt verseiben elért sikerei is példázzák... én mégis egy olyan írását választottam, mely kicsit maga mögé engedi Őt látni, s érezni, a mosolyok mögötti megszámlálhatatlan könnyet.

Szemilla - a különleges, vibráló fény, a színes reflektor a világra. Ő a megtorpantó, a rámutató, az elgondolkodtató... de van, mikor az énekével ringat el bennünket egy olyan világba, ahol a szeretet vesz körül.

soman - a sokoldalú, akitől kivételesen nem írásos művet, hanem egy olyan portrét ajánlok, melynek megtekintése számomra az abszolút tehetséget bizonyítja. Karaktereket sorszerűségében is megelevenítő csodálatos portréi egytől egyig bámulatosak.


Emberek és alkotások. Bepillantások a sokszor titokzatosnak tűnő, gazdag, ám sérülékeny érzelemvilágunk, igazán emberi mozaikjaiba. Hat csodálatos ember prizmáján át. Bevallom, nehéz volt erre a kicsi keretre korlátozni a Kirakatot, mert nagyon sokan vagytok, akikre büszkén nézek fel, emberként és alkotóként egyaránt.

Megköszönve a lehetőséget, fogadjátok válogatásomat olyan szeretettel, miképpen én ajánlom a figyelmetekbe!







Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=722