A kirakatot Felix állította össze és ajánlja figyelmetekbe
Dátum: Szeptember 26, szombat, 22:36:11
Téma: 78. szám


Alig több mint egy éve, hogy e kiváló közösség aktív tagjává váltam, s most lehetőségem nyílt, hogy tapasztalataimat összegezve szemezgessek az itt talált remekek közül.

Bár a felkérés váratlanul, készületlenül ért, legfeljebb a bőség zavara riasztott, hiszen viszonylag rövid ittlétem alatt is 3000-nél több mű került fel az IK lapjaira (ez törzshelyem), ezt ilyen hirtelen képtelenség még áttekinteni is.
Nem vagyok esztéta, vagy szakavatott hivatásos kritikus sem, így a válogatásban legfeljebb saját hiányos műveltségemmel alátámasztott egyéni ízlésem vezérelhetett. Így aztán a válogatás is jellemzőbb a válogatóra, mint a kínálatra. De ez sem rettentett meg, hiszen az új művek mindegyikét olvastam legalább egyszer, a nekem tetszőket hangosan is, hogy a szavak játéka, zengése jobban érvényesüljön, s megjelöltem, hogy adott alkalommal könnyebben visszatérhessek hozzájuk. S akkor már a csendé a szó.
Ennyi idő alatt természetesen már kialakultak egyéni szimpátiáim, elfogultságaim, ám a válogatás semmilyen szempontból sem jelent toplistát, viszont számomra sokat mondó, értékes művek, megérdemlik az ismételt figyelmet.
Fogadjátok olyan szeretettel, mint - tapasztalatom szerint - általában minden próbálkozást. Én elhallgatok, és jöjjön a csend.







Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=728