A kirakatot fényesi állította össze és ajánlja figyelmetekbe
Dátum: December 25, péntek, 08:48:21
Téma: 83. szám


Az én Kirakatom.
Legalább annyira tökéletes, amennyire tökéletlen. Az enyém.

Írom a mindent, írom a semmit.
Az év utolsó napja tulajdonképpen mindenkinek az első. Valakinek minden nap az első...

Hit, világnézet, az Úton való haladás, kallódás, és menekvés. Mindig ma van.
Az év utolsó napjaiban van, hogy összegzünk. Odahajolunk az emlékkel teli képzeletbeli tálhoz, s nézegetjük, mit végeztünk, mivé lettünk, s kutatjuk, vajon mit feledtünk el. Az év első napjaiban sokan fogadalmat is tesznek. Fogadalmat, amit megtartanak, avagy jó indokot találva rá, felmentik magukat.
Semmivé kell lennünk, hogy valakivé váljunk! Le kell vetkeznünk képünkre, alakunkra formált, erőszakolt, felvett, avagy éppen elvárt énünket! Az emberként ismert élőlény addig nem léphet ki a Világba, amíg önmaga foglya. Addig csak vissza-visszatérőn ismétli a lépéseket, és hazudik. Elsősorban önmagának. Az Átlépés önmagunk megismerésével, elfogadásával, és felvállalásával kezdődik. Sokan vagyunk így. Nem könnyű.
Az év utolsó Kirakatába azok alkotók közül választottam, akik - az én megítélésem szerint -, az Átlépés felé, már az Úton haladnak. Nem tudni, hogy annak melyik pontján vannak éppen, de ezt úgyis csak Nekik kell érezniük.
Minden olvasónk lelkébe békét, igaz ünnepi pillanatokat, az eljövendő esztendőre boldogulást kívánok!






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=767