A kirakatot Prince60 állította össze és ajánlja figyelmetekbe
Dátum: Január 10, vasárnap, 18:59:35
Téma: 84. szám


Amikor megkaptam ezt a megtisztelő felkérést, hogy a soronkövetkező "Kirakat" tartalmát én állítsam össze –szerencsémre-, egy percig sem kellett gondolkodnom azon, hogy milyen szempontok szerint válogassak.

Január van, tél és hideg. Itt voltak az ünnepek, és ahogy jöttek, úgy el is múltak. Ezekről a csodálatos napokról rengeteg gyönyörű alkotást olvashatunk alkotótársainktól. Ám egy reményteli újesztendő köszöntött ránk. Ilyenkor egy kicsit mindenki lelke már a jövőt kergeti. A tavaszra, a szerelem-évszakra áhítozik. S mivel én romantikus alkat, és szerelem párti vagyok, ezért az ilyen témájú írásokból válogattam egy csokorra valót. Ne csak szobánk békés melege fűtse szívünket, hanem ez a mindent elsöprő, csodálatos érzés virtuális élménye is!

S ha valaki azt hiszi, hogy megkönnyítettem a dolgom azzal, hogy ezt a populáris témát választottam, az igencsak téved, hiszen számtalan remek vers és próza íródott már, és lett publikálva ebben a témában az oldalon. Így hát, a teljesség lehetősége nélkül szemezgettem a hozzám közel álló írások közül. S még egy apróság! A szerelem szenvedélyes, édes-bús érzés, mely hol a mennyekbe emel, hol a pokol mélyére taszít, ezért több arcú lehet. Lássunk, hát minél többet ezekből az arcokból. Fogadjátok szeretettel alkotóiktól az alábbi műveket, s tőlem ezt a válogatást!





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=776