A kirakatot Lacoba állította össze és ajánlja figyelmetekbe
Dátum: Január 24, vasárnap, 18:56:56
Téma: 85. szám


Nehezen virrad, és gyorsan sötétedik így január végén. A kinti teendőket fel kell gyorsítani, míg egy kicsit talán több időnk jut a benti munkákra, s talán többet szakítunk szabadidőnkből az olvasásra. Régen sem volt másként, ám, ha tehették - a könyvek, kalendárium, újságok helyett - összegyűltek a családok, ismerősök, ...

rokonság a hosszú estéken az éppen soron következő helyszínen, és jókat beszélgettek, meséltek az öreg és fiatal háborúról, „az emberek elmondtak egy-egy nótát”, az asszonyok nyelve egy kis pletykára indult, de szívesen cserélték ki a különféle étel-recepteket, ház körüli praktikákat is. Természetesen meg is kóstolták az apró süteményeket, és a hordó titkát is kivallatták az „emberek”...

Ma – sajnos - már más idők járnak. Ritkán ejtenek az emberek szamárfület a könyveken, de nem igazán szeretnek vendéget fogadni, s vendégségbe is nehezen mozdulnak ki. Szerencsére az internet ablaka mára már szinte minden család számára kitárult. Ám, jól használjuk-e ezt a szellemi, lelki „szellőztetését” a világnak? Jó és hasznos információkra kattintunk-e? Nem is említem a felméréseket, de azért a jó irányra is vannak példák. Új, kis és nagy közösségek alakulnak ki a maguk örömeivel, nyűgjeivel, szépségeivel, bosszúságaival a virtuális világunkban, s egy aprót lendíteni próbálnak a mai kitekert életünkön.

Nem tudom, hogy kitölthetik-e a régi fonók, nagytermi találkozások, vígságok helyét ezek a ma emberének hosszú, téli estéin? ...de, remélem, ezzel a kis válogatással én is segíthetek ebben.

Olvassátok szeretettel!





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=785