Anna1955: A harang mesél
Dátum: Augusztus 04, szerda, 12:10:24
Téma: 94. szám




Valami megfoghatatlan hajnal virradt azon a napon. Egyet kondult a harang, mintha tudatni akarta volna, hogy minden álommal töltött pillanatért kár.
A fény halványan szűrődött be a redőny résein, és a férfi tudata lassan ébredni kezdett, kitisztult.
Vízcsobogást hallott, érzékei felerősítettek egy édes illatot, ujjai hegyén bizsergés járt táncot, testét heves vágy forrósította fel - beleborzongott.
Pár nap boldogság...
Ennyi volt, ennyi jutott, ennyivel kell beérni!
Nehezen viselte, hogy mindig várnia kell.
Talán a lopott boldogság átka ez? Vagy ki tudja, lehet Isten büntetése?
Mire megtalálod azt, akiről egész életedben álmodtál, addigra csak pillanatok juthatnak belőle?
Az asszony gyönyörtől megvonagló testének látványa úszott képzeletében, a szerelemtől megremegő hangot is hallotta.
A víz csak csobogott, és ő emlékezett.
Emlékezett a sós izzadtság ízére, a csókok perzselő hevére, a haját borzoló kezek gyöngéd érintésére, és a gyönyör megsemmisítő erejére.
Kényszerítette magát arra, hogy örökre bevéssen minden átélt percet a tudat legmélyebb szintjére. Szerette.
Nehéz volt megmozdulni, kinézni a távolba, és lépni...
Tovább.

Később, egymás kezét fogva álltak a nagy kereszt előtt, kezükben egy-egy gyertya égett.
Letették, és gondolataikba mélyedtek.
A csöndben megkondult a harang, megremegtette a szívüket.
Reméltek...

Az emberek fejüket lehajtva lépdeltek a lassan guruló kocsi után. A levegőben friss virágillat terjengett, abból a fajtából, amelytől csomó lesz a gyomrunk táján.
A férfi felnézett, látta a kupolát, és hallotta a zúgó harangot, ahogy egy lelket sirat... - vagy felemel? Ki tudja... Talán...
Aztán csend lett...
Végtelen...
Nem maradt más, csak a lehulló föld dübörgése.



A művet Attila61 ajánlja figyelmetekbe.

Szerintem nem sok mindent lehet hozzátenni ehhez az íráshoz, magyarázatra pedig végképp nem szorul. Ezt olvasni kell.
Talán csak egy gondolat: "Pár nap boldogság..." mindig jól jön!
*** Attila61 ***






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=855