zoria: A hetedik év. Újra
Dátum: Szeptember 06, hétfő, 15:08:25
Téma: 95. szám




Hahóóóó!
Neked kiabálok! Neked ott a felhő szélén.

Köszönöm, hogy észrevettél. Kisütött a nap. Ügyesen tolod el a fény elől a felhőt.

Boldog Születésnapot! Remélem apuval együtt mulattok, hiszen a fiának tekintett. Tudom az 51 nem kerek szám, de akkor is. Ünnepelj. Emeld fel a poharat! Igyál velünk! Az égi kocsmában nem lehet berúgni.

Emlékszel? Mennyit nevettél rajtam amikor kiderült, hogy szervezkedem a 45-re. De láttam titokban örülsz neki. És tudtam félsz is tőle. Családi átok, ezt mondtad mindig. Ebben a családban egy férfi nem érte meg a 45-öt. Kinevettelek. A bátyád már 46. És akkor azon a fagyos hajnalon elmentél. Nem szóltál, nem kérdezted akarom-e csak mentél.

15 km-re tőlem, jöttek érted. Elmondták, engem hívtál és nem lehettem ott. Nem hagytak időt a búcsúra.

Emlékszel a hetedik évre? Végig veszekedtük.

Örültünk, hogy vége. És kaptunk másik hét évet. Ami megint szép volt. És már nem féltünk, hogy az újabb hetedik év rossz lesz. Már tudtunk legyőzzük. És mi nyertünk. Már soha nem hittük el, hogy létezik kritikus hetedik év.

Most itt ülök a gyertya mellett, te meg valahol messze. A különbség annyi, hogy Te látsz engem én csak érezlek.

És ez megint hetedik év. Hetedik év azóta amióta elmentél. És megint vitázom veled. Nem akarom a fájdalmat átélni újra. Te sem akarod, tudom.

Talán most el tudlak engedni végleg? Talán felnövök ahhoz amire azt hittem nem vagyok képes és nem érted kiabálok?: „Hol vagy? Segíts!” Talán segít a hetedik év?

Ülök a gyertya mellett. Nézem a lángot. Tudom többet nem veszekszem a fényképeddel, nem mondom el, hogy fáj. Majd mesélek a lányokról. Az esküvőkről, az unokáinkról. Mesélek arról, hogy most bántottak vagy boldog vagyok. Mesélek arról, hogy hiányzol nekünk, de mosolygunk amikor rád gondolunk. Elmondom, hogy milyen sok embernek eszébe jutsz, hogy itt élsz bennünk.

Boldog Születésnapot!

Most elengedlek amennyire lehet. Kérlek ha rosszul csinálom, akkor is vigyázz ránk tovább. Most nem félek a holnaptól, pedig tudom azt már egyedül csinálom.

Boldog Születésnapot! Most már tényleg csillag lettél! Tied az ég! De érted, miattad megpróbáljuk jól csinálni tovább.






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=861