A kirakatot Captnemo szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe.
Dátum: Október 13, szerda, 14:18:21
Téma: 96. szám


Eltöprengtem, hogy mit is írhatnék ajánlót? (Merthogy a jó bornak cégér, ugyebár.) És azt hiszem, valóban fölösleges is lenne ezekhez a versekhez bármit is. Inkább egy rövid történeti ismertetőt tennék ide. De előtte még szeretném elmondani, hogy a mostani kirakatot a "legnagyobb" kedvenceim alkotásaiból szedtem össze.

Sajnos, a lehetőségeim nagyon korlátozottak, és nem rakhatok be több, mint... szóval sokkal több alkotótársamat. Ezért Tőlük most is elnézést kérek, hogy kimaradtak, és ígérem, hogy legközelebb, ha ismét lehetőségem lesz rá, ők is sorra fognak kerülni! (Hogy ki került most, és ki fog később, semmi nemű köze nincs a "nagyságrendhez")
És akkor a történet: Három alkotó szerepel itt, akiket szinte kezdetektől ismerek. Mármint az én kezdő lépéseim óta, amikor először publikáltam nyilvánosan. És a véletlen úgy hozta, hogy éppen "Három a kislány". Neti és Anikó voltak azok, akik valóban az első lépéseimtől segítettek, támogattak, Katit kicsit később kezdtem olvasni (és olvasom azóta is).
Magdi és a fiúk pedig, mivel nem a bányában dolgoznak, épp fordítva, én figyeltem első lépéseiket az irodalom útján. (itt a Fullon, természetesen)
Láttam, ahogy LenaMagdi folyamatos tanulással, és végtelen elszántsággal haladt célja felé, és ahogyan Piro mesterré nőtte ki magát, aztán ahogy Béla tágította írásai határait, és Norbit, akinek stílusa igen közel áll hozzám, hogy miképpen alakul, formálódik.
Büszke vagyok arra, hogy ilyen társak között lehetek, és hogy barátságukat is bírom. Jó szívvel ajánlom figyelmetekbe írásaikat, és hiszem, hogy valóban olyan alkotások kerültek a KIRAKAT-ba, amelyek mutatják az egész Fullextra lényegét. Kiváló emberek, remek alkotások, barátok és társak együttesét. (És az se véletlen, hogy mesterségünk címere, a SZAVAK került kiemelésre most.)
Köszönöm a lehetőséget.
Nemo





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=872