Anne20: Végtelen házasság 82.
Dátum: November 08, hétfő, 16:47:25
Téma: 97. szám




Billy személyesen osztotta szét a meghívókat a barátainak, a családjában is mindenki kapott.
Cyn felhívta Johnny-t és megbeszélt vele egy találkozót. Billy-vel együtt mentek el, és hívták meg az esküvőre. A srác gratulált, ivott velük egy pezsgőt, és megígérte, hogy a fiúkkal nagy próbába kezdenek, hogy minden rendben menjen.
Anélkül, hogy tudtak volna róla, ismét készült néhány kép róluk az újságba, ahogyan benn vacsoráztak Los Angeles belvárosában, az ékszerész felkeresése után. A StCloud-ban megjelenő, de az egész államban ismert „Star magazin”, ahol a leggyakrabban írnak Cyn-ről, leközölte a képeket róluk. Amikor meglátták, Cyn-nek eszébe jutott egy ötlet. Liz és Jess kellett hozzá. Amikor Billy hazautazott, fel is hívta testvéreit, és megbeszélte velük.
Pár nappal később Jess felhívta és elmesélte, hogy sikerrel jártak. Megkeresték a szerkesztőséget, és letárgyalták Stephen segítségével, hogy Jess fotókat készítsen az esküvőről, Liz pedig cikket írjon. Még azt is elvállalták, hogy „dolgozniuk” kell az esküvőn. De azt szerették volna, hogy legalább a helyi lapban épkézláb cikk jelenjen meg.
A suliújságba való írás már teljesen egyértelmű volt, azt régóta szerkesztették az ikrek. Vagy legalábbis elég gyakran színesítették a fotóriporteri munkájukkal.
De persze Sarah és Stephen hivatásos fotósokat és riportereket is hívtak, sőt szinte egy egész stábot.
Szinte el is repült az a pár hónap, ami nyárig hátravolt. Jött egy kemény vizsgaidőszak, Cyn szinte belefulladt a teendőkbe. És a tanulnivalóba. Szerencsére Alan és csapata megértő volt, tudták, hogy ha nincs érettségi, nincs esküvő sem. Amiben lehetett, segítették Cyn-t, akinek most még a munka, a szervezés mellett napi több órát tanulnia is kellett. Mire eljött az érettségi, a lány tartalékai kezdtek lemerülni. Így tehát megint elengedték őt néhány hétre, de nem hazament. Mindössze egy napra látogatott haza, de amikor meglátta, hogy áll a helyzet, rájött, hogy nem tud tanulni. Otthon teljes volt a felfordulás, az esküvőszervezők felbolygatták a kertet, a medence elkészült, de az építés nyomait még el kellett tüntetni.
Így aztán fogta magát, és minden szülői rosszallás ellenére egy hétre átcuccolt Billy-hez. A fiú úgyis sokat dolgozott, Maggie is alig volt otthon, Barb pedig elköltözött a barátjához.
Csak a péntek esti koncert előtt ment haza, akkor már belefásult a tanulásba, és össze akart ülni a testvéreivel egyrészt dumcsizni, másrészt a vizsgákra felkészülni. Beíratkozott felkészítőre, magántanárral is tanult, egy kicsit mostanra elege lett. Nem akarta, hogy a saját esküvőjén összeessen a kimerültségtől.
Tehát egy kis múltidézés miatt egy nagy bulit csaptak pénteken a klubban, amikor Billy-ék koncerteztek.
Minden barátjuk eljött – akik mostanra közös barátok lettek – és akárcsak a szülinapon, jókora ünneplést kerítettek. Billy a koncert vége felé bejelentette, hogy hamarosan összeházasodnak Cyn-nel, de a lány kicsit rossz jelnek tartotta előre kihirdetni. Billy most előre felkészült, és néhány üveg pezsgőt megrendelt, amiből egyet a színpadon felbontott és szétlocsolt.

Nagyjából úgy sikerült a felkészülés, ahogy a lányok tervezték.
Hogy Cyn minden erejét beletette a tanulásba, meglett az eredménye: büszkén vehette át a bizonyítványt. De tudta, mennyi munka és álmatlan éjszaka van mögötte. A szülők nagyon büszkék voltak mindhárom lányra. És leginkább annak örültek, hogy Cyn megtartotta az ígéretét. Most az volt hátra, hogy ők is beváltsák az övéket.
A vizsgák után Billy töltött pár napot Cyn családjánál.
Lazításképpen a két család vegyítésével együtt mentek az ünnepi piknikre. A folyóparton töltötték szinte az egész napot, ettek, ittak, este megvárták a tüzijátékot. Cyn és Billy büszkén mutatták körbe jegygyűrűjüket azoknak, akik még nem látták. De persze a trükköt nem láthatta mindenki, hogyan lehet egyesíteni az ékszereket.
Ekkorra már Rob is hazajött az egyetemről nyári szünetre, meg persze a szertartásra. Így teljes létszámúra egészült ki a családjuk.
A pikniken is készült néhány fénykép az újságoknak, és másnaptól hívogatni kezdték újságírók Cyn-t, és interjúkra invitálták. A lány elhárította azzal, hogy majd inkább az esküvő után interjúzna, most még nem akar előre semmit mondani. De megerősítette a hírt, hogy férjhez megy. Minden más közölnivalót rábízott az ügynökére, hogy ne neki kelljen minden egyes kérdést külön megválaszolnia.
Billy-vel megegyeztek abban, hogy később együtt mennek el, mert Billy teljes jogot kap arra, hogy kettejük nevében is nyilatkozzon, ha a média karmaiba fut.
Szüleivel ellentétben ő egy percig nem aggódott amiatt, hogy Billy szégyent hozna rá.

Folyt.







Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=877