pirospipacs: ...álmodni szeretnék!...
Dátum: Június 21, kedd, 10:39:55
Téma: 111.szám




Álmodni szeretnék én is!... mint ahogy más ember álmodik, kergetni színes pillangókat, s hagyni, hogy ringasson egy ladik. Vagy üveggolyókkal játszani, s hajtogatni papírhajót, hanyatt feküdni künn a réten, s hallgatni, hogy mit súg a Hold. Elaludni erdők rejtekében!... barlangok titkával,... s álmodni!... soha meg nem lelt, mézédes csodákkal.

Benne lennél az álmomban!... s nem tehetnél ellene, mert nem árulnám el sosem, csak magammal vinnélek messzire. Át,.. tarka, virágzó réteken, s a suttogó erdők felett,... hol a csergedező kispatakban tisztára mosnám szívemet. Hallgatnám mesédet, s csak nézném kristályként csillogó szemed,... megfognám két kezed, s azzal cirógatnám,... megtépázott lelkemet.

De mindhiába!... álmodni én már nem tudok, csak kutatok a sok kacat között, amit az életem rám rakott. Találok sok színes, tarka rongyot, s poros, vacak emlékeket,... keresem, de nem lelem meg azt,... amit szeretek. Ki tudna reám álmot szórni?... hinteni sok színes csodát?... vagy csillagporral elvarázsolni?... minden egyes éjszakát. Ki tud összefogni szétesett szárnyat?... amit a vihar szertevitt,... s öszecsomózni arnyafonállal?... egy széthullot élet romjait. Megfoltozni egy olyan kabátot?... mely toprongyosra elszakadt, s újra kergetni azt az álmot?... amit az éjjel elragad.

Megint csak rám köszönt a reggel,... s halványan szórja fényeit, becsukom ismét a ládikát , mert nem leltem meg kincseit...






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News3&file=article&sid=983