[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 193
Tag: 0
Rejtve: 1
Összesen: 194


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.


142. szám

[ Kirakat kezdőlap ]

A kirakatot Lacoba állította össze és ajánlja figyelmetekbe
Lacoba

A talány különös. Miért éppen az, miért éppen itt, miért éppen most?

A Kultúra Napja utáni kirakat rendezése rendkívüli, hiszen amerre csak járunk, amerre nézünk hatalmasságok műveit halljuk, látjuk, kiváló előadók, hangszerek orgánumán, dallamán, ecsetnyomán szólal a szép. Mert bizony az egészet összeköti ez a szó: szép. A szép, mely bennünk is szólal.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Február 01, péntek, 07:37:43 (617 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 599 betű van még | 24 hozzászólás | Pontok: 0)

Kép: celorax: Nagyon ritka pillanat
celorax

Adminisztrálta: Administrator Ideje: Február 01, péntek, 07:37:26 (523 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 91 betű van még | 4 hozzászólás | Kép | Pontok: 0)

Próza: winner: Újrakezdés
winner

Adminisztrálta: Administrator Ideje: Február 01, péntek, 07:36:36 (671 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 3971 betű van még | 12 hozzászólás | Próza | Pontok: 0)

Vers: ho: Hó
ho

Adminisztrálta: Administrator Ideje: Február 01, péntek, 07:36:12 (606 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 1186 betű van még | 7 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)

Vers: Anna1955: Majd egyszer
Anna1955

Adminisztrálta: Administrator Ideje: Február 01, péntek, 07:35:52 (727 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 772 betű van még | 26 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)

Vers: Samway: Hangok a csendben
Samway

Adminisztrálta: Administrator Ideje: Február 01, péntek, 07:35:37 (624 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 774 betű van még | 20 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)

Vers: Eroica: Madárijesztő magány
Eroica

Adminisztrálta: Administrator Ideje: Február 01, péntek, 07:35:12 (517 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 643 betű van még | 12 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)

Vers: csitesz: elkésett repülés
csitesz

Adminisztrálta: Administrator Ideje: Február 01, péntek, 07:34:52 (449 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 244 betű van még | 9 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds