FullírtokTik II. (Hőgyeké az elsőbbség)

ződ:

Egy történet kezdete

Minden olyan nyugodt. Felicia, az asszony megfogta kisfia, Thomas apró ujjacskáit, majd megsimogatta arcocskáját és karjába vette... nagyot dobban a szíve, mely az utolsó ütemnél lassan megállt. Mindkettőjüké.
A temetésen nem voltak sokan. Jack és Jenifer egymás kezét fogták, a többiek, Adam, Barbara és Luis kis körben álltak.
Álltak és nézték, ahogy a sírásók teszik a dolgukat, eltemetik az anyát és a fiát. A sírra ráhelyezték a keresztet, majd a virágokat. Egyszerre tört fel a fájdalmas kiáltás, mely a csendet vágta szét. Összerogyott.
Mindenki.

***

lenanénnye:

Pillanatkép csamigával

Ez egy valóságban is megesett történet, a fiúkat mesterségre adták.
De nagyon elkalandoztam, nyújtom fölöslegesen a bevezetőt, mint akinek nincs miről írnia, és csak tölti az időt, meg a lapot. Tehát gyorsan visszakanyarodok az eredeti témához.
Kérdések özöne eláraszt, és nem tudom rájuk a választ.  Csak azt tudom, ma puliszkát kell főznöm,
a konyhában csendben elidőznöm...
- Micsinálsz? Ne katyvald össze, hagyjad, hogy főjön! - ripakodott rám apám. - A puliszkát jól meg kell főzni, kell hagyni, hogy szuszogjon. Te mindig csamigát főzöl!

***

Anya666:

A titkos élet sorsa 132.

Egyre jobban köhögött, de nem jutott levegőhöz. Éles fájdalom hasította a karját, úgy érezte, szétrepednek az ujjai... Kiabálni kezdett:
- A hajnal óvatosan kukucskált a horizonton! A harmatcseppektől felfrissült virágok nyújtózkodva ébredeztek, amint buksijukat simogatták a langyos napsugarak!

- Nem értelek, így nem vállalhatok felelősséget... Ha nem fogadod el a döntéseimet, nem tudlak tovább gyógyítani -  Alfréd szinte kétségbeesetten ejtette ki a szavakat.
- Találj más megoldást... Nekem munkám is van, meg egy honlapom. Nem írhatok állandóan – gyűrögette a görcsöt a kezében Anna.

fojt és köv.

***

naívka:

Kedves Fullos alkotók!

Újra indulnak a versenyek, teljesen új szabályokkal!
- Négyhetente, két hétig lehet, de nem.
- A művekre kötelező a szabadon választás, különben coki!
- Egy alkotó legfeljebb, ha már regisztrált, amúgy fordítva.
- Nekem kell küldeni priviben, a megszólítás: Kegyelmes Asszonyom, Nagy Íróhőgy!
- Én vezetem a topicot, de csak azért, mert ha én is írhatnék ide, akkor állandóan megnyerném.

***

aranyka:

Hétköznapi

- Mi a fontos?
- Értelmét ne keresd.
- Mit számít a kor?
- Gyereknek lenni se könnyű.
- Mért történt így??
- Most már tudom.
- Eh! Nem tudom mi van a világgal! – mondta Béla. – Mintha a kérdések és a válaszok elmennének az emberek mellett – legyintett lemondóan és tovább nyomogatta a távkapcsolót.

***

szempilla:

Kajánka (156)

Kajánka belépett a cukrászdába és végignézett a süteményes pulton.
- De jó is lenne, ha az ateisták is építenének templomokat! – sóhajtotta maga elé, mert helyénvalónak tűnt Kancsal Béna gondolata.
- Nem értem! – mordult rá az eladó. – Mit tetszik kérni?!
- Elnézést... Illetve... mézeskalácsot! – szipogta megilletődve egy márkás papírzsebkendőbe.
- Melyiket adhatom?
- Azt ott. Azt a kis rózsaszínt.

(Vigyázat! Nincs még vége!)




Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=10403