Lili naplója

 

2007-05-25

Ma előszedtem a várva- várt fürdőruhákat. Végre meleg van. Bár örömömből elvett rengeteget, hogy alig jönnek rám, pedig azt hittem, nem is híztam olyan sokat. De jó! Most kezdhetek koplalni, amit annyira kihagynék, de azt hiszem, ezt nem fogom megúszni. No, akkor hajrá.

2007-05-29
Nem gondoltam, hogy ennyire szar ez. Éhen fogok halni. Ma reggelre ettem egy szendvicset, délután csak salit, vacsi semmi, és még mindig csak egy kiló ment le. Lehet, hogy tornáznom is kéne, bár a hátam közepére sem kívánom. Tomi azt mondja, már látszik, de ő nem pártatlan, nem hiszem el, amit mond.

2007-06-04

Na végre. Három nyamvadt kiló. De legalább már érzem a farmeremen, hogy lazább a dolog.
Elmentem tegnap bevásárolni kicsit, és teljesen ledöbbentem. Azt hiszem, még vagy húsz kilót le kéne adnom ahhoz, hogy azokba a cuccokba beleférjek, amiket láttam. Mégis ki a jó fenére varrják őket? Az egyik farmer szárába még a karom sem fért volna bele. Jó lenne pedig olyan szépnek lenni. Majd legfeljebb ebédre csak gyümilét iszom, és többet futok. Hátha.

2007-06-07
Fú, kegyetlen ez a sok futás. Állandóan görcsöl a lábam, szinte ki sem áll belőle. Viszont már napi három kilóméternél tartok. Írtó büszke vagyok magamra. Fel akarok menni tízig, a hónap végére. Csak ezt a nagy utánfutót ne cipelném itt, a fenekem helyén. Némileg könnyebb lenne az életem.

2007-06-17
Ma ráálltam a mérlegre, és majdnem elájultam. Hatvankilenc kiló! Istenem. Hatossal kezdődök. Úgy döntöttem, hogy ebédre kihagyom a gyümilét is, állítólag abban is annyi kalória van, mint egy komplett szendvicsben. Kicsit szédültem ma a futás után, de már hat kilóméternél tartok. Tomi azt mondja, nem vagyok normális, neki így is pont jó vagyok. Persze. Aztán meg majd elhagy, valami modellalkatú csoda-cicáért. Azt nem fogom megvárni. Ha így haladok, a nyár végére lehet, hogy hatvan alá tudok menni. De jó lesz!

2007-06-25
Ma nagyon összevesztünk azon a hülye vacsorán. Céges vacsi. Mondtam, hogy menjen nélkülem, én nem akarok ott feszengeni, enni meg nem fogok, nem őrültem meg, hogy kidobjam az ablakon ezt a kínlódást. Azt mondja, állandóan karikás a szemem, ideges vagyok, csak kiabálok mindenkivel. De ez nem így van. Mindenkinek velem van baja. Miért nem hiszik el, hogy így nagyon jól vagyok? Végre nincs feleslegem. Három ruhaméret ment le! Basszus, a sok tehén ezt nem tudja utánam csinálni, de a megjegyzéseket, azt teszik, miközben ők meg csak eszegetnek bent az íróasztalnál, és a fenekük meg már egy kamionkerékhez kezd hasonlítani. De unom a kolléganőimet.

2007-07-10
Anyuékhoz mentünk ma, hát kaptam én hideget - meleget, mindent. Pedig most valahogy leálltam, nem fogyok már egy ideje. Rá kell kapcsolnom. Délelőtt tizenegy után már egy falatot nem eszek, már megvan a kilenc kilcsi, és mégsem mozdul. Ráadásul anyu jól megtömött levessel, pedig mondtam, hogy nem kérek sokat. Persze, hogy kijött az egész.

2007-0716
Tominak ma volt a szülinapja. Nagyon jól éreztük magunkat, az egész banda el tudott jönni. Még le sem buktam, mert ettem egy kicsit, de hála az égnek, kijött minden. Nem is olyan nehéz.

Ja, megvan a tíz kilóméter!

2007-07-20
Azért azt be kell valljam, nagyon szar hányni. Úgy fáj a torkom, hogy az nem igaz. Óránként mosom a fogam, de nem szabadulok az ízétől. Úgyhogy ilyet nem csinálok többet. Vagy csak ha tényleg muszáj. Anyuék után mondjuk mindig muszáj.
Tomi ma megjegyezte, hogy vékonyabb lett a combom, mint az ő karja. Naná, már csak pár deka az ötvenig. Alig várom.

2007-07-28
Nem is gondoltam, hogy ennyire nehéz. Még csak most ötven. De az a röhej, ha a tükörbe nézek, én még mindig nem látok nagy különbséget. Azt hiszem, vízkúrát tartok. Hála az égnek, éhes már nem vagyok.

2007-08-07
Elég jól bírom, csak szédülök sokat. Ma is úgy bevertem magam az irodában az asztal sarkába, hogy biztos lila lesz pár napig. Meg állandóan fázom. Ez így mókás ebben a negyven fokban, de tényleg fázom. És hiába öltözök fel, akkor is reszketek. Lehet, hogy valami gyümölcsöt azért ennem kéne. Ma már csak hat kilcsit tudtam futni.

2007-08-08
Megígértem Tominak, hogy ma eszem egy almát. Meg is akartam próbálni, de valahogy nem volt hozzá kedvem. Ha csak rá gondolok, kiráz a hideg. Olyan klasszul alakulok, most nem akarom elszúrni. Már nemsokára negyvenöt kiló!

2007-08-20
Nagyon szédülök. Elég sokat alszom, és futni már nem tudok, de sajnos enni sem. Tudom én, hogy kéne valamit, de nincs kedvem. Nem akarok. Negyvenhárom.

2007-08-29

Ma Tomi bevitt a kórházba, szondát kaptam, és infúziót is bekötöttek. Most így próbálnak talpra állítani, de olyan gyenge vagyok. Csak aludni szeretnék. Negyven.

2007-09-05

Még mindig nem mehetek haza, pedig nagyon jó lenne már. Fáj nagyon a cső a torkomban. Tegnap kivették, kérték, hogy egyek egy kefírt, vagy egy banánt, de valahogy nem szerettem volna. Visszarakták. Most megint nagyon fáj. Harminckilenc. Haza akarok menni.

 

 

 

Élt 32 évet.

 





Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=11018