Ház a pálmák mögött - VI

VI - fejezet


Új szerelem


   A vihar teljesen elmúlt - úgy éjjel egy óra tájban már a szél is elállt - de az álmok vihara tovább tombolt Anna lelkében. Paulra emlékezett, a fiú úgy jelent meg álmaiban, mintha most is ott állna mellette. Anna számára ő volt az első, az utolsó, az igazi nagy szerelem…

                                                   ***

   Paul közvetlen érettségi előtt került az iskolába. Anna nehezen barátkozott a tragédia óta, de Paul kedvessége minden lányt levett a lábáról, és Anna is csak egy fiatal lány volt, semmi más.
Tartott Paultól, akit túl okosnak, és komolynak érzett ahhoz, hogy bárkivel is barátkozzon.
   Az Érettségi Bankett azonban minden aggodalmát eloszlatta eziránt. Paul mindjárt a bankett elején őt kérte fel táncolni, és aztán valahogyan együtt is maradtak, sőt még bankett után is együtt mentek haza Annáékhoz.
   Az esti búcsú is kicsit hosszúra nyúlt - még éjfélkor is Paul kocsijában beszélgettek, és elég sok közös témát találtak, már amennyiben a csókolódzás témának számítandó.
  
   Az érettségi vizsga mindkettőjüknek viszonylag jól sikerült, ami nem volt kis teljesítmény a két fülig szerelmes fiataltól. Ezután az egyetemi felvételi beszélgetésekig szinte minden napjukat együtt töltötték, és ha őszinték akarunk lenni, szinte minden éjszakájukat is. Azok az éjszakák maguk voltak a földi csoda megtestesítői Anna számára. Határtalanul boldog volt, amennyire egy fiatal, és szerelmes lány csak boldog lehet, és talán még annál is egy picivel boldogabb. Elképzelni sem tudott ennél örömtelibb érzést életében. A szerelemre éhes esték, az éjszakai szeretkezések, szinte az ájulásig, és a tökéletesen kielégített vágyak hajnalai, elvarázsolták a lányt, Ő nem is ebben a világban élt. Pault is nagyon boldoggá és kiegyensúlyozottá tette ez a szerelem. Neki is Anna volt a kielégített vágyak netovábbja.

   Eljegyzésüket csak szűk családi körben ünnepelték, és a közelgő esküvőt tervezgetve, minden percüket lekötötte saját életük, egyiküknek sem jutott eszébe az a különös éjszaka, ott kint a sivatagban, ahol emberi mivoltuktól örökre búcsút vettek, és a BrainTech kísérleti áldozataivá váltak.

   Ugye, említeni sem kell, hogy Paul volt az új kísérleti partner, akinek legfőbb feladatáról fogalma sem volt, ami nem volt más, mint Anna megtermékenyítése, és az új kis jövevény felnevelése. Ha ezt bármelyikük is sejtette volna, talán akkor sem tudtak volna vágyaikon uralkodni, szerelmük talán akkor is legyőzte volna akaratukat. De hát ők nem is gyanakodtak ilyesmire, mivelhogy el is felejtették az esetet mindketten. Beprogramozott memóriablokkjaik tökéletesen és hibátlanul működtek. Nem hiába tervezték a folyamatokat lángelmék, akik nem tűrtek semmi hibát munkájukban, mindenben tökéleteset alkottak.
   Megteremtették Bio Ádámot és Bio Évát. Csak egy dologgal nem számoltak - avval a fránya kígyóval…

                                                      ***  

   Anna erre a gondolatra nyugtalanul felriadt. Miután kiment a konyhába, és csillapította szomját egy bögre langyos tejjel, percek alatt újra mély álomba merült. És az álmok folytatódtak.
   A vihar végleg elvonult Miami fölül, és nem maradt más az égen, mint a csodálatosan fénylő csillagok, minden titkok ismerői, szerelmek könyvtárosai - hiszen a csillagokban minden meg van írva…

                                                     ***





Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=11590