Telefonos ügyfélszolgálat
Telefonos ügyfélszolgálat


Férfi: Jó napot kívánok. Szeretnék érdeklődni, mert…

Géphang: Üdvözöljük! Ön a Lavór Kft. központi számát hívta, ha ismeri a mellék számát, kérjük tárcsázza.

Férfi: Bocsánat, de én a hibás mosógép miatt…

Géphang: Welcome! You coll to the Washbowl Ltd. center numbers. If you know the extension numbers pleace dialling.

Férfi: Jó, de én nem tudom, hogy voltaképpen kit is keresek.

Géphang: Kérem, válasszon az alábbi menüpontok közül:
1. új készülékvásárlás
2. használt készülékvásárlás
3. meglévő készülék értékesítése
4. diagnosztikai vizsgálat
5. diagnosztikai vizsgálat eredményének lekérdezése
6. hibabejelentés

Férfi: Talán a hatos a legmegfelelőbb, hiszen a készülékem hibás. Mármint nem a telefon, a mosógép.

Géphang: Ön a hibabejelentés almenüt hívta. Kérem, válasszon az alábbi menüpontokból:
1. 2000-2003 között vásárolt készülék
2. 2004-2007 között vásárolt
3. 2007 után vásárol készülék

Férfi: A fene se tudja mikor vettük, de nem olyan rég. Nem olyan rég almenü nincsen? Nyomom a hármast.

Géphang: Kedves ügyfelük. Az ön által birtokolt készülék 2007 után lett vásárolva. Ezért kérem válasszon az alábbi almenük közül:
1. garanciális javítás
2. nem garanciális javítás

Férfi: Azt se tudom, hol a garanciajegy. Tavaly költöztünk, azóta semmit nem találunk. Tehát kettes.

Géphang: Kedves ügyfelünk. Az ön által birtokolt készülék 2007 után lett vásárolva, de már nem garanciális. Ezért kérem válasszon az alábbi almenük közül:
1. háztartási gép
2. ipari robotgép
3. nagy hatótávolságú légvédelmi rakéta

Férfi: micsoda marhaság, egy légpuskám van csak, de kicsit félrehord. Ha javítják, akkor az is érdekelne.

Géphang: Kérem, válasszon az előbb felsorolt lehetőségekből. Amennyiben tíz másodpercen belül nem választ, a menüpontok közül visszakapcsoljuk a főmenübe.

Férfi: Jól van, na, egyest nyomom, csak már egy élő ember jelentkezzen nekem.

Géphang: Kedves ügyfelünk. Az ön által birtokolt háztartási készülék 2007 után lett vásárolva, de már nem garanciális. Ezeknek a készülékeknek a szervizelést cégünk 2008. december 31-vel beszüntette. A készülék szervizelést 2009. január 1- óta a Mossuk kezeinket Zrt végzi, melyet az egyes gomb lenyomásával érhet el.

Férfi: Mi a fene ez? Szórakoznak velem, és egy élő embert nem lehet elérni. Az asszony mondta menjek inkább a Washingmachine Lajcsihoz. Mert Ő félnap alatt megjavítaná. Nyomom. mert kidob.

Géphang: Üdvözljük! Ön a Mossuk kezeinket Zrt-t hívta. Cégünk magas szinten foglakozik a vevők kiszolgálásával, ezért kérjük mielőtt tovább lépne, szíveskedjen kitölteni egy vevőelégedettségi lapot. Segítségét előre is köszönjük. Válaszait az alábbiak szerint adhatja meg:
1. igen
2. nem
3. nem tudja

Férfi: A nagyon elégedetlen gombot nyomom. Már félórája telefonálok minden eredmény nélkül.

Géphang: Volt e kapcsolata korábban a cégünkkel?
1.igen
2. nem
3. nem emlékszik

Férfi: Milyen kérdés ez? Nem vagyok én meleg. A szomszéd Gizit próbáltam megkörnyékezni, de elhajtott. Gépekkel nem szoktam, még akkor sem, ha ilyen kellemes a hangja.

Géphang: Szándékában áll-e a jövőben cégünkkel kapcsolatba lépni?
1.igen
2. nem

Férfi: Akar a rosseb. Mondom, hogy nem szeretem a virtuális szexet. A mosógépemet szeretném megjavíttatni. Na, most azért is a hármas gombot nyomom meg.

Géphang: Üdvözöljük: Ön visszalépett a főmenübe, ha ismeri a mellék számát, kérjük tárcsázza, vagy várjon a kezelő jelentkezéséig.

Férfi: Várok, csak az asszony nem tud mosni. Mit veszek fel a jövő héten a munkába? Már ha lesz munkahelyem még a jövő héten.

Női hang: Tessék? Miben segíthetek?

Férfi: Abban, hogy melyik gombot nyomjam.

Női hang: Nem kell gombot nyomni, tessék mondani mi a panasza.

Férfi: A vevőelégedettségi tetszik lenni?

Női hang: Nem én a diszpécser vagyok. Mi a panasza?

Férfi: Fáj a derekam.

Női hang: Azzal, tessék orvoshoz fordulni. Én azt kérdezem miért hívott minket.

Férfi: Az asszony mosógépe elromlott, ja meg az enyém is mert, hogy közös ugyebár.

Női hang: Sajnálom, de a mosógépszervizünk megszűnt, január másodikától.

Férfi: A Lavórosnál, de önök a kezüket mossák.

Női hang: Nem kérem a Washbowl Kft-nél december 31-vel szűnt meg. Mi vettük át ideiglenesen, de január 2-val nálunk is felszámolták a részleget.

Férfi: Jó hosszú életű volt a részleg. Akkor most tessék megmondani, mi a fenét csináljak?

Női hang: Sajnos nem tudok segíteni.

Férfi: Kedves kisasszony, és privátim se tud segíteni? Nem létezik, hogy ebben a városban senki nem javít meg egy nyomorult mosógépet.

Női hang: Nézze uram, bár nem lenne szabad, de tudok adni egy nagyon jó kisiparost aki félnap alatt megjavítja a gépét. Úgy hívják, hogy Washingmachine Lajcsihoz és a mobilja…

Férfi: ÁÁÁÁÁÁ. Megyek a Lajoshoz, neki nincs géphangja.


Budapest, 2009. január 21.



Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=12794