Csókok és évek 2.rész

Csókok és évek - 2. rész

Kata ágyán ültek, hátukat a hideg falnak vetve, szorosan egymás mellett. Szilveszter éjszaka volt, illetve már újév hajnala. Egész éjjel egymással  táncoltak… A lány beleborzongott a gondolatba: Csabával összebújva táncolt a „Gyöngyhajú lány”-ra. Olyan magas és jó illatú volt a fiú, elveszett sután ölelő karjaiban. Hosszan, ügyetlenül ringatták magukat a zene ütemére. Olyan volt, mint egy álom - a többiek még a villanyt is lekapcsolták.
 Aztán beszélgettek. Rengeteget… Mindenről… Varázslatos volt ez az éj…

* * *

Kata öt éve volt szerelmes Csabába. Plátói szerelem volt ez és egyoldalú, mert a fiú nem vette komolyan. Néha kicsit játszott vele, de nem akart semmilyen
 kapcsolatot a lánnyal. Sokszor eldöntötte: ő befejezte, nem érdekli tovább Csaba, elég volt a viszonzatlan szerelemből! De mikor meglátta a fiú langaléta alakját, melegen csillogó szemeit, esetlen, kisfiús mozdulatait, elfelejtette minden ígéretét. Szíve a torkába ugrott, elvörösödött, és újra epekedett. Sok időt töltöttek együtt, közös volt a baráti körük, így Kata nem tudott szabadulni a fiú bűvköréből.
Öt év! Öt sóvárgó, plátói év az imádott fiú iránt! Évek, a viszonzatlan szerelem lázában, az álmok világában… Katának nem kellett más fiú, bár őutána sem kapkodtak a srácok ebben az időszakban.. Vékonyka, jelentéktelen lány volt, kicsit más, komolyabb, mint a többiek.

* * *

Kata izgatottan készült erre a szilveszteri házibulira, melyet náluk szerveztek és természetesen Csaba is hivatalos volt. Érezte, hogy valami történni fog. Nem is nagyon lepődött meg, mikor a fiú melléje keveredett már a buli elején, és nem is tágított mellőle. Most itt ültek az ágyon, szorosan egymás mellett a félhomályban. A többieket nem is látták, nem hallották a zenét, elvesztek egymás csillogó tekintetében. Melegük volt. Kívülről a cserépkályha ontotta a meleget, belülről vágyak, érzések hevítették kamasztestüket.
Csaba gyengéden megfogta a lány arcát és maga felé fordította.  Rámosolygott… és megcsókolta! Kata úgy érezte megsemmisül…. Lehunyta a szemét és nem akarta elhinni, ami vele történik… A Csabi…. az ő imádott Csabikája megcsókolta őt!! A Szabó Katát!

Soha nem csókolózott még, már le is mondott róla, hogy valaha is fog… Aki 16 évesen még nem csókolózott, az már vénlány is marad! Keserűen vette tudomásul, ő ebben is különbözik a többiektől: még egy nyavalyás csók sem jut neki. Igaz, egyszer a suli discóból hazakísérte egy bés fiú és meg is csókolta, de az nyálas volt és gusztustalan…. A srác ráadásul alacsonyabb, mint ő…. Egész úton a kapuig a száját törölgette… Fujj, nyálas, ha ilyen a csók, már nem is hiányzik!

És most megcsókolta a Csabi! A nagy Ő! Nem volt nyálas, finom volt és puha, bizsergető, bódulatba ejtő! Olyan, amilyet nem lehet abbahagyni, csak ismételgetni sokszor, sokszor! Ó, hányszor elképzelte ezt a csókot! Hányszor álmodozott róla!  A partvissal táncolta körbe a szobát bolondosabb kedvében, lehunyt szemmel azt képzelve a fiúval repül a zene szárnyán! És most bekövetkezett! Érdemes volt rá várni hosszú keserves éveket!

Ahhoz képest, hogy először gyakorolták a csókolózás tudományát, nagyon is jól ment nekik.
Kis szünetet tartottak, mosolyogva nézték egymás csillogó szemét.
- Kérdezhetek valamit? – súgta a fiú, miközben a lány arcát simogatta.
- Neked ez volt az első?
- Igen! – válaszolta Kata lebegve a boldogságtól.
- Nekem is! - suttogta mosolyogva a fiú.
Mindketten remegtek a csók keltette vágytól, az egymás testének megismerésére való törekvéstől…

Szép szerelem vette kezdetét azon az Újév hajnalon. Az első szerelem, az első remegő gyomorral várt randik… Sokoldalas szerelmes levelek, hisz a fiú távol tanult, ritkán járt haza. Katának hihetetlennek tűnt az egész. Boldog volt.
Másfél év után maradtak el egymástól, az igazi okot, hogy miért, még most sem érti Kata…

Hosszú évtizedek után is emlékszik az első csók ízére, a fiú illatára és a „Gyöngyhajú lány” bódító dallamára…


 Folyt. köv. :)





Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=13499