A tavaszváró
 
- Ilyenkor, mikor a Tél  a végét járja, de még dacosan toppant egy utolsót, csak hogy el ne bízzuk magunkat,  az embernek mindenféle baja kezd lenni!  Hiszen alig várja már,  hogy eljöjjön a Tavasz, a megújúlás, az új szerelmek ideje. És hogy végre elmúljon a depresszió, amit a ködbe burkolózó, nyirkos időjárás okoz, még akkor is, ha az ember olyan szerencsés, hogy meleg szobából tud kitekinteni a lehangoló, rideg külvilágba.

- A magam részéről is tapasztalok furcsa tüneteket. Kezdek megcsömörleni a vastag, zsíros ételektől, a füstölt konchúsoktól! Még kedvenceim, a különféle sütnivaló, vagy lángolt, csípősre fűszerezett, fokhagymás kalbászok se hozzák meg étvágyamat. Ilyenkor boldogult édesanyám zsenge főzelékeire vágyom, amilyeneket tavasz kezdetén, bőjtidőben tett mindig elém az asztalra. Te nem vagy kiéhezve már valami friss zöldre?

- Dehogyisnem! Szerencsére a törzshelyemen újabban lehet kapni csalánízesítésű sört, amit a derék tótok főznek odaát. No, el is határoztam, hogy ezentúl ebből a vitaminban és nyomelemekben dús italból fogom a napi folyadékszükségletemet fedezni. Az ember ebben a korban már vigyázzon az egészségére!




Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=17877