Édes bűn

Készítsünk ma tejbensült diós rétest dzsigoló módra!

Kerítsünk három, megfelelő paraméterekkel rendelkező fehérnépet! A két idősebb, tapasztaltabb nőszemély kiválasztásánál a fő szempont, hogy jártasak legyenek a rétestészta elkészítésében. A hozzávalókkal együtt tereljük be őket egy hosszú asztallal is felszerelt konyhába, kapcsoljunk be egy magnót nekik és osszuk ki a feladataikat! Ezzel a szervezés bonyolult, igazi férfit igénylő munkájának oroszlánrészét letudtuk...

A harmadik, legfiatalabb és legcsinosabb csajjal (a kiválasztásnál figyeljünk oda a legfontosabb 3 adatra: derék-, csípő- és persze mellbőség!) egy kisebb, megfelelően zárható helyiségbe vonuljunk át egy kis kavarásra.
Először 10 deka vajat kavarjunk simára 15 dkg cukorral. Daráljuk le a megszokott, jól bevált csajozós dumánkat, továbbá 15 dkg diót. Fontos, hogy egyik se legyen avas! 
Facsarjunk ki a helyzetből adódó (Anyu és a nővér ugyebár el van foglalva!) minden lehetséges előnyt, valamint egy fél citromból is a levét. Utána kezdődhet a reszelés! (A citrom héjáról se feledkezzünk meg!)
Üssünk fel négy tojást és a sárgáját egyenként elegyítsük bele a cukros masszába! A fehérjéket veressük fel kemény habbá a lánnyal és közben gyönyörködjünk el meg-megrezzenő, rázkódó gömbölyűségeiben. 
Kurjantsuk át a szomszédból valamelyik idősebb női hölgyet és nyomjuk kezébe ... ha mást nem, hát a töltelékes tálat! Ő majd megtölti a kinyújtott tésztát szépen és az abrosz segítségével fel is göngyöli. 
Mi addig végezzük el a tűzhely bekapcsolásának komoly műszaki felkészülést igénylő feladatát! Előtte vizsgáltassuk felül a lánnyal, hogy az a tűzhely az előző használat után megfelelően ki lett-e tisztítva? 
Ne hagyjuk, hogy lazsáljon! A higiénia nagyon fontos ebben a szakmában. Hajoljon be jól, ne kímélje a derekát!
Ha odaát megtöltötték már a rétest, felügyeletünk mellett helyezzék el a feltekert tésztát a tepsiben. Aztán toljuk be a rudit (izé... a rudat) a jó melegbe, de ne felejtsük el időben kihúzni! A félig sült, egyre keményebb tésztát spicceljük be 2 deci forró, fehér folyadékkal (tejszínnel, esetleg tejjel!) és süssük készre! Eddigre már mi is készen leszünk! Ha mégsem, akkor folytassuk a már begyakorolt műveleteket az idősebb hölgyekkel, akik valószínűleg tudnak még olyan  fortélyt is mutatni, amiben  a fiatalabb korosztály még nem jártas!





Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=17887