Jéghideg ölelés III./7

7.

 Attila helyet foglalt a hálószobával egybekötött nappaliban.
Vendéglátója közben a kávéval bíbelődött a konyhában.
- Amúgy könnyen idetaláltál? – kiabált a szobába.
- Igen, itt dolgozom nem messze. Ismerem a környéket.
- Mit melózol?
- Jelenleg biztonsági őr vagyok az állomás melletti telephelyen.
- Mármint az itteni állomásnál?
- Igen.
- Ismerem a helyet. Mi épül ott?
- Egyszer állítólag bevásárlóközpont lesz, de mostanság nem sürgetik a dolgot – válaszolt.
Angéla ezután nem kérdezett semmit, kis csend ereszkedett rájuk.
A kávé még nem főtt le, ám Attila nadrágja egyre szűkebb lett a slicce tájékán.
Másodpercről-másodpercre jobban akarta a lányt, érezni őt, magába szívni minden erejét.
Ekkor gondolt egy merészet, felpattan a fotelből, és elkezdett a konyha felé sétálni.
- Tejet, vagy tejszínhabot kérsz a kávéba? – jött közben a kérdés.
- Te… Tejet – dadogott.
A keskeny kis folyosóhoz érve, mely bevezetett a konyhába, ott állt a pultnál Attilának háttal a lány, miközben kitöltötte a kávét.
A srác lassan, óvatosan közelített, miközben Angéla nagyon formás fenekét bámulta.
Már csak egy lépésnyire volt, de Angi még mindig nem észlelt semmit.
Attila megállt mögötte, majd lehunyt szemmel beleszimatolt abba az illatfelhőbe, mely valósággal sugárzott vendéglátójából.
Ekkor már nem bírta tovább, közelebb hajolt és megcsókolta a lány nyakát, aki egy pillanatra megijedt, de nem fordult meg.
Jelét adva a „megadásnak” érzékien nyögött egyet, ahogy Attila immár kezeivel is érzékeny helyen kezdte simogatni őt.
A csinos kis farmer gombja lassan engedett némi külső segítséggel, és a cipzár is egyre lejjebb csúszott, miközben a férfias kezek egyre beljebb…
Angéla hangosabbá vált, minden porcikája beleremegett a kényeztetésbe, miközben ő is hátranyúlva meggyőződött róla, hogy vendége nagyon is készen áll.
A lány kissé hátrahajolt, hogy megcsókolhassa a srácot. Suttogva kérdezte a csókok és kezek munkája közepette:
- Hány cukorral iszod a kávét…
- Kettővel – suttogta Ati, majd egy hirtelen mozdulattal maga felé fordította a lányt.
Ekkor már egy sokkal hevesebb, sokkal vadabb csókcsata kezdődött.
A nyelvek vadul ölelték egymást, miközben egy-egy kisebb harapást is megengedtek maguknak a felek.
Azt már észre sem vették, hogy közben az alsónadrág, valamint a tanga lecsúsztak a bokákig.
Természetesen a fölsők is hirtelen eltűntek, a lány formás gyönyörű kebleinek látványa és barna bőre még inkább beindította a srácot…

*****

… Kis idő múlva azonban a kényelemre fektetve hangsúlyt a srác hirtelen abbahagyta tevékenységét, majd felkapta a lányt és becipelte a hálószobába.
Az ágyhoz érve valósággal ledobta vendéglátóját, s még mielőtt az felocsúdhatott volna, már újra „magában” érezhette partnerét.
Nem sokkal később óriási robajjal, valóságos vulkánkitörésként jutottak el szinte egyszerre a csúcsra…

Folyt.köv.

* (Kedves Olvasók! Akit érdekel a teljes rész, kérem küldje el nekem privát üzenetben vagy itt, és elküldöm az egészet. Ha nem, a képzeletetekre bízom, de erősen 18-as! Köszönöm szépen!)

 

 

 





Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=18727