Egyenes kiesés 43.

43.

 Több mint két hét telt el azóta, hogy Tamást kiszabadították a fogságból, és a klinikán ellátták súlyos sérüléseit.
Alex és Csatári a vártnál könnyebben győzték meg a fiatal férfit arról, hogy az ügy végleges lezárásának szempontjából neki is egy utolsó, ám életveszélyes akcióban kell részt vennie.
Klaudia természetesen az eddigieknél és nehezebben fogadta a kizárólag veszélyt, és kockázatokat tartalmazó ötletet, de szíve mélyén ő is belátta: ez lehet az egyetlen esélyük arra, hogy végképp pontot tegyenek az ügy végére.
A fiatal házaspárt a legnagyobb titokban egy kevésbé feltűnő helyre, egy tüdőszanatóriumba szállították, ahol minden lehetőség adott volt arra, hogy Alex és Kaszás fizikálisan felkészítsék a mindenre elszánt és alaposan feldühödött Tamást.
A két nehézfiú mindent bevetett annak érdekében, hogy a lehető legjobb formába hozzák a fiatal férfit.
Rengeteget futott, edzett, súlyokat emelt, és Kaszás még az alap bokszedzéseket is végrehajtatta vele, hogy minél erősebb, szívósabb legyen az utolsó ütközetre.
Természetesen a felkészítés Csatári doki és Erdős doktornő szigorú felügyelete mellett zajlott, hogy még véletlen se terheljék túl a fiút.
A napok múlásával és az alázatos munkával Tamás lassan visszanyerte régi formáját, és ereje is egyre nagyobb lett.
Alex a kiképzés alatt olykor elragadtatta magát, és az sem volt ritka eset, hogy Tamás egy-egy apróbb sérülést is elszenvedett ez idő alatt.
Ezek a kisebb „malőrök” azonban mind hasznára váltak, és összeszorított foggal végrehajtotta az utasításokat még akkor is, amikor Csatári doktor kicsit lazított volna az „edzésterven.”
A fiatal férfi valósággal „megvadult” ez idő alatt, elsőként ébredt a hajnali órákban és utolsóként tért nyugovóra a szanatóriumban, hogy a száz százalékot hozhassa ki magából.
A magyar kommandós még egy ex-testőrt is segítségül hívott, hogy a legalapabb önvédelmi fogásokat megtanítsa a fiúnak.
A második hét közepén már az is előfordult, hogy maga Alex vagy Kaszás intette kicsit le az eltökélt srácot, olyannyira belejött az edzésbe.
Ám egy valamivel tisztában kellett lenniük még a legkeményebb zsaruknak is:
Tamást kizárólag egyetlen ember állíthatja le, ha túl sokat vállal, és az Klaudia.
Előfordult, hogy ők maguk kérték meg a nőt, hogy beszéljen a férje fejével, így aztán mindenki alaposan kivette a részét a felkészülésből.
Nem az volt a cél, hogy egy szívműtött emberből igazi bunyóst faragjanak alig három hét alatt, csupán a „felerősítés” volt a lényeg a legutolsó ütközetre.
Tamás egyre jobb állapotáról Alex és Kaszás is sokat beszélt, míg a srác az egyik teremben a boksz zsákot püfölte kitartóan:
- Kemény gyerek ez! – bólogatott elégedetten Alex.
- Meg kell hagyni, kevés ilyen eltökélt emberhez volt szerencsém eddig. Hihetetlen. Vajon hova lett az a riadt srác, akivel először találkoztam? – töprengett Kaszás.
- Ott maradt abban a raktárban – mondta elgondolkodva Alex, miközben a fiú minden idegszálával a szebb jövőre koncentrált, és arra a küzdelemre, amelyet előtte még meg kellett vívnia.
És ez így ment reggeltől estig.
Míg Tamás kitartóan képezte testét és lelkét is, addig Csatári egy, a rendőrség által „használt” számítógépes kalóz segítségével igyekezett előállítani az „Egyenes kiesést.”
Nem volt egyszerű feladat ez egy hacker számára sem, de nagyon jól haladtak.
Mindeközben a rosszfiúk megmaradt, veszélyes kis csapata tehetetlennek érezte magát.
Egyetlen árva nyomuk sem volt, amin elindulhattak volna. Natasa, Lavina, Joshua, Rómeó, valamint Igor és Szergej meglapulva csendesen várakoztak egy külvárosi házban.
Jól tudták, hogy ezúttal felcserélődött a szerep, hiszen tipikus példái voltak annak, amikor a vadász válik űzött vaddá.
Az országot, ha akarták volna sem tudták volna elhagyni, ugyanis a magyar rendőrség alaposan kitett magáért ebben a nemzetközileg is roppant fontos ügyben.
Bár Natasa és Lavina sem a megfutamodásáról volt híres, így sem tettek le arról, hogy megszerezzék a „Lapuló halál” utolsó darabját.
Azonban most türelemjáték volt ez az ő számukra is, hiszen egyelőre tehetetlennek bizonyultak.
S míg őket sokszor hatalmába kerítette a tanácstalanság, Alex egyre magabiztosabbá vált a végkifejletet illetően.
A vírus elkészült, melyet egy pendrive-on tároltak. A majd három hétig tartó megfeszített munkatempó után Alex az éppen súlyokat emelő Tamáshoz sietett, hogy megbeszélje vele a továbbiakat:
- Lejárt az idő – csapott a fiatal férfi vállára, aki ebből mindent meg is értett.
- Tiszta sor – bólogatott – Mi a következő lépés? – kérdezte.
- Kapcsolatba lépünk velük.
- Hogyan?
- Akarsz találkozni egy régi kedves cimboráddal? – kérdezte sejtelmesen Corradi.
- Kire gondolsz? – érdeklődött kíváncsian.
- Mondjuk a gyógytornászodra – vigyorgott Alex, és szavai hallatán Tamás is elkomolyodott.
- Igen! – vágta rá – Régen láttam már Jánost. Ideje beszélgetni vele! – mondta szinte vérben forgó szemekkel.
- Jól van! Tusolj le, és fél óra múlva indulunk! – mondta Alex, majd Tamás futva elsietett, hogy minél előbb elindulhassanak.

folyt.köv.





Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=18817