Végtelen házasság 12.

Billy-nek többször át kellett futnia a szöveget, hogy értelmezze.
- Nem tudtam, hogy ennyire dühös voltál.
- Mondtam neked, hogy minden benne van, amit akkor éreztem.
- És most? Most is ugyanúgy haragszol?
- Már kevésbé. Nagyon csalódott voltam.
- Erre mondhatjuk: minden szava méreg. Majd a zenével megpróbálok tompítani rajta. De a szöveg jó, csak kár, hogy rólunk szól. Soha többé nem akarok neked ekkora fájdalmat okozni.
Szorosan összeölelkeztek. Cynthia szeméből kicsordult egy könnycsepp. Mindketten nagyon megkönnyebbültek, hogy vége.
- És akkor most szeretném hallani, amit te írtál. – siettette Cynthia. Billy felállt, és odalépett a gitárjához. Előcsalt belőle néhány hangot, és igazított a húrokon. Mosolyogva felnézett, és pajkos tekintetéből Cynthia látta, hogy csak az időt húzza. Türelmetlen tekintetet vetett rá. Billy belefogott:

„Te vagy a legjobb dolog”
Te vagy a legjobb dolog, ami csak történt velem
Te vagy az egyetlen, aki megmarad mellettem.
Amióta velem vagy, nem várom a holnapot
Mert veled ünnepelhetek minden egyes napot
Te vagy a legfontosabb ember az életemben
Akitől jó és rossz egyformán érkezik nekem
De nem bánom, mert sosem kellene más
Számomra te vagy a tökéletes társ.
Te vagy a legjobb dolog, akit küldhetett az Ég
És kívánom, sokáig ne is vegyen vissza még.

Elég rövidre sikerült ugyan, de Billy szívét-lelkét beleadta, és meg is lett a hatása. Az utolsó sort még egyszer ismételte. Cynthia torkában egy darabig csak gyűlt a gombóc, végül folyékonnyá alakult és végigfolyt az arcán. Úgy érezte, most kapta a legnagyobb ajándékot a világon.
Úgy ölelkeztek és csókolóztak, mintha a nászútjukon lettek volna.
- Szeretek békülni veled… – vigyorgott Billy.
-  Összeveszni is!
- Csak azért, mert tudom, milyen édes a békülés.
Tommy is boldogan ölelgette mackóját, most, hogy látta, a szülei is ezt teszik egymással.
Cynthia este felhívta testvéreit, és megnyugtatta őket, hogy minden rendben. Mialatt vacsorát készített, Billy is telefonált, ugyanebben a témában Mike-nak és Tom-nak.
Miután letették a telefont, jókat kuncogtak azon, hogy mindenki lököttnek gondolta őket, mert még mindig együtt maradnak.
Amikor minden gyerek ágyba került, megint volt egy kis idejük egymásra.
A nagy kibékülés alkalmából ezúttal Billy csábítgatta egy közös fürdőzésre feleségét. Kölcsönösen szivaccsal lemosták egymást, és közben nem beszélgettek. Szimbolikusan azt jelentette ez köztük, hogy lemossák a rossz emlékeket és tisztán folytatják.
Most viszont végre nem kellett elfojtani vágyaikat. Amikor felforrósodott a levegő, Billy kiemelte a kádból Cynthiát, és átsétált vele a hálószobába, ahol olyan lassan és finoman szeretkeztek, mint sok évvel ezelőtt.
Cynthia érezte, hogy Billy mindent megtesz, hogy rendbejöjjön az életük.
Végre megint béke és nyugalom költözött a házba. Mindenki a saját dolgaival foglalta el magát. Billy is megnyugodott, újra dalt írogatott. Mivel a veszekedés-kibékülés lett a téma, úgy gondolta, nagyjából erről szól majd az album. Cynthia amúgy sem engedte volna, hogy megfeledkezzen az ő daláról.
Persze, amikor Mike és Tom átjöttek, hogy hangszereljék a dalokat, eszükbe sem volt, hogy merészeljék megemlíteni azt a szerencsétlen éjszakát, aminek következménye lesz az új album.
Mindenki „csodájukra járt”, legalábbis az ikrek és a zenekar tagjai, akik tudták, hogy megint egy válságot éltek túl. Ki sem kellett mondani, mégis mintha megegyeztek volna, hogy Billy anyukája és a gyerekek sosem fogják megtudni.
Alig egy hét telt el, amikor Cynthia ügynöke jelentkezett egy ajánlattal. Pár nap múlva meghallgatás várta egy stúdióban, és szereplőválasztás.
Billy nem örült, hogy megint nélkülözniük kell egy kis időre. Cynthia megkönnyebbülten nyugtázta, hogy szükség van rá, és szívesen csomagolt.
Szállás rendben, időpontok rendben, bőrönd útra kész. Billy aznap kivitte a repülőtérre, és hosszasan búcsúzkodtak. A férfi még akkor is ott állt, amikor a gép a levegőbe emelkedett.
Cynthia bevackolta magát az első osztályon, és elszundikált. Végigfuttatta gondolatait az életükön. Mostanában mintha töprengősre váltott volna. Gyakran gondolt arra, honnan is indultak, és mennyi mindenen vannak túl…
Teljesen külön életutat kezdtek, más környezetből indultak, és más életstílust képviseltek, amíg nem találkoztak.
Azóta kiegyenlítődtek köztük a társadalmi különbségek, de ehhez mindketten hozzájárultak.

Folyt.
 





Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=20073