Végtelen házasság 40.
Jessica és Elizabeth folyamatosan ellenőrizte Cynthiát. Ő nem akarta mutatni, de nagyon élvezte a koncertet. Pár perc alatt teljesen elvarázsolódott. De tudta, hogy most elfogult, majd holnap kiderül, mit érez valójában. Azt gondolta, Billy valóban tud énekelni, és a dalszövegek is egyszerűek, érthetőek és valóságosak, tiszta érzésekről szólnak. Úgy tűnt, Billy imád szerepelni. Ami nem gond, mert szerinte színpadra termett. De a véleményét nem akarta még a húgai orrára kötni. Majd megbeszélik otthon.
Folyamatosan nézegették egymást, Cynthia a mosolyával biztatta a fiút, ő pedig úgy érzékelte, hogy a lánynak tetszik, amit csinálnak.
Mike is gyakran váltott szemkontaktust Jessicával, de sajnos Elizabeth-nek nem volt ekkora szerencséje, mert Tom a színpad hátsó részén rejtőzködött, a dobok mögött.
- Fokozzuk a fájdalmat, a „Magányos szív” jön. Ismeritek?
- Igen!!! – kiabálták páran.
- Nem!! – kiabálta Jessica és Cynthia, és látványosan rázták a fejüket. Elizabeth csak nevetett.
Billy vigyorgott és lenézett rájuk.
- Mintha nem-et is hallottam volna. Te is hallottad, Mike? – Mike buzgón bólogatott.
- Igen! – kiabált megint a két lány. A közönség is átvette a nevetést.
- Most akkor igen vagy nem? – nevetett Billy. – Megtanuljuk, oké? Nem nehéz a szöveg, én írtam. Egyszerűen fogalmazok.
Elkezdte énekelni, és az ikrek megfigyelték, hogy a legtöbben énekelnek velük.

„Magányos szív”
Csendben, nyugodtan dobog szívem
Idebenn sötét mellkasomban
Nem is akar verni, nincs kinek
Ketten vagyunk a bánatommal.
Most magamra csukom az ajtót
Kívülre zárva a világot
Keresek valami nyugtatót
Mely elhozza a könnyű álmot.

Refrén:
Magányos szív, magányos lélek
Magához hív magányos ének
Mostantól csak a mának élek
Mert még a haláltól is félek.

El nem sírt könnyek csípik szemem
Jégcsapok lógnak a szívemről,
Zúzmarás ágyamon heverek
A percek folynak ki kezemből.
Rágja belsőm valami féreg,
Szavaid fekélyt raktak belém.
Hatnak, mint lassan ölő méreg,
Sötét felhő van szívem helyén.

Amikor a refrén egyszer elhangzott, Billy közbekotyogott megint.
- Na gyerünk, lányok, itt az első sorban, énekeljetek, nem sértődünk meg! Megígérem.
Párszor elismételték a refrént, és Billy megint bohóckodott. A mikrofont a közönség felé tartotta, és ő nem énekelt. Az ikreket hirtelen körülvették páran, biztatásképpen, hogy merjenek énekelni, és hátha meghallják az ő hangjukat is. Még párszor ismételték a refrént, és a végére a lányok is belejöttek. Aztán együtt óriásit tapsoltak, Mike és Billy is csatlakozott hozzájuk, Tom a dobverőit ütögette össze. Jessica közben majdnem elfelejtkezett feladatáról.
- Hát, ez igazán jó kis együttműködés volt. Egyébként még jó, hogy nincs nagy tömeg, különben lámpalázasak lennénk! Így viszont teljesen otthonosan érezhetjük magunkat. Tegye fel a kezét, aki jól érzi magát ma este!
Fellendült néhány kéz.
- Most tegye fel mindkét kezét az, aki nagyon jól érzi magát!
Röhögés, majd néhány újabb kéz a magasban.
- Rendben, így már sokkal többen vagytok!
Billy rákacsintott Cynthiára, ő pedig szélesen elmosolyodott.


Folyt.



Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=20101