Végtelen házasság 42.
Mire megérkezett a taxi, megint átvariálták az ülésrendet. Mike viszi haza Billy kocsiját Tom-mal, és Billy taxizik a lányokkal.
Jessica beült a sofőr mellé navigátornak, Billy pedig hátul a két lány között helyezkedett el, bal oldalán Elizabeth, jobbján Cynthia.
Mike és Tom pedig jött mögöttük a másik kocsival. Ők örültek, hogy hamar megérkeztek, Billy viszont nem. Nem igazán tudott a többiek füle hallatára Cynthiával beszélgetni. Illetve randira nem tudta hívni, mert Elizabeth is kérdezősködni kezdett, hogy mióta van meg a zenekar, meg mikor és hogyan ismerték meg egymást.
- Ez már az interjú része? – nevetett Billy. – Vagy most még bármit mondok, nem használjátok fel ellenem?
- Nincs nálam a jegyzetfüzetem, azt mondasz, amit szeretnél. Egyébként meg vagytok dicsérve! Nagyon jók voltatok! Tetszett a zene is, a szöveg, meg minden. Jól éreztük magunkat.
- Akkor esetleg jövő pénteken is eljöttök? – Billy csak reménykedni mert.
- Biztos lehetsz benne, ha szüleink is így akarják.
Megérkeztek. A szülői ház földszintje ki volt világítva. A szülők tehát ébren várták gyermekeiket, ahogy mindenki számított is rá. Az autó három ajtaja kinyílt és a lányok kiszálltak.
Mire Billy is kikászálódott, Mike-ék is mögéjük álltak. Elengedték a taxit. Billy még egy percet kért. Kézenfogta Cynthiát és félrehúzta a társaságtól. Így a többiek is tudtak beszélgetni. Billy-t nem érdekelte hirtelen az sem, hogy a szülők láthatják őket az ablakból. Nem bírta tovább: randit akart megbeszélni Cynthiával.
- Örülök, hogy jól érezted magad ma este. Cynthia, szeretnék veled úgy igazából találkozni, testvérek és barátok nélkül. Lehet?
- Nem. – rázta a fejét komolyan a lány. Billy megdöbbent. Azt gondolta, ő is tetszik a lánynak.
- Miért nem találkozol velem?
- Találkozhatunk. De nem randizok veled.
- Miért nem? Legalább egy okot mondj!
Cynthia nevetett.
- Csak egy okot mondok. Azért, mert olyan srácnak tűnsz, mint aki mindjárt az első randin le akarja rólam dumálni a ruhát.
Billy jóízűen felnevetett.
- Tanulod a gondolatolvasást valahol, vagy született adottság?
- Fogalmazzunk úgy, hogy vannak megérzéseim.
- Akkor tudod, hogy tetszel nekem.
- Sejtem…
- Direkt kínzol?
- Nem. Nem akarom, hogy csalódás érjen. Ezt elmagyarázom részletesebben, de nem most. Ha akarsz velem találkozni, holnap együtt ebédelhetünk, de most be kell mennem.
- Rendben. Gondolom, jönnek a húgaid is holnap.
- A fiúk miatt biztosan. De mi elvonulhatunk külön asztalhoz. És akkor majd beszélgetünk. De ne nagyon reménykedj, hogy meggondolom magam.
Billy felsóhajtott. Legalább találkoznak. A többi meg rajta is múlik. De lehet, hogy Cynthia még nem heverte ki azt a srácot. Holnap mindenre rákérdez. De a lány máris szomorúan ránézett és visszament a testvéreihez.
Aztán – aznap immár másodszor – elbúcsúztak.
Mindenki körbejárt és a fiúk puszikat osztottak a lányoknak.
Billy szíve összeszorult, amikor látta, hogy szíve csücske mögött becsukódik az ajtó.

A három lány belépett a nappaliba, ahol a szülők elégedetten üldögéltek a tv előtt. Szerették, ha a gyerekek betartották a szabályokat.
- Milyen volt a koncert? – érdeklődött Stephen.
- Tetszett mindenkinek! – vágta rá Jessica.
- És a fiúk? Innen nézve helyesek voltak! – kíváncsiskodott a mama. – És milyen rendesek, hogy hazahoztak! Ők a zenészek, vagy csak ott ismertétek meg őket?
- Anya! Leskelődtél?
- Nem, csak kíváncsiskodtam. Na, meséljetek már! Cynti, különösen te!
És már kezdetét is vette a faggatózás a szülői oldalról. Cynthia ráhagyta a két ikerre, hogy elmeséljék a koncertet. Nem nagyon volt kedve a fiúkról beszélgetni, de mindenkit érdekeltek a fejlemények. Mindenki azt gondolta, hogy Billy tényleg odáig van érte, de Cynthia óvatoskodott. Kifejtette szüleinek is az elméletét, amit másnap a fiúval is meg akart osztani. Nem zavarta elsőre, csak érzékelte, hogy mennyire két különböző ember közeledik egymáshoz. Neki másképp kell a fiúkhoz viszonyulnia, egy kicsit nem árt, ha gyanakvóbb, mint a testvérei. Örökké David arca és viselkedése lebegett előtte, és még egyszer ugyanazt a hibát nem akarta elkövetni. Talán Billy-hez is eljutott a történet. Nem árthat, ha holnap erről is beszélnek.
Billy nagyon megnehezítette a helyzetét. Mindent elkövetett, hogy levegye a lábáról. Ugyan még csak rövid ideje ismerték egymást, de a lány is érezte, hogy vonzódnak egymáshoz, és Cynthia nagyon nehezen tudott ellenállni neki. Volt benne valami vonzó, a külseje, a szeme, a lehengerlő, magával ragadó stílusa. Cynthia félt, hogy beleesik. Próbált nem gondolni rá, de ha becsukta a szemét, rögtön a fiú arca kúszott elé.

Billy-ék a kocsiban ujjongtak és kurjongattak, annyira örültek a jól sikerült koncertnek, és a lányoknak. Mike és Tom is megbeszélte a maga találkozóját, bár tudták, hogy nekik sokkal könnyebb dolguk van.
Billy-ék háza már nem volt kivilágítva, mire hazaértek, valószínű, hogy a szülők hamar lepihentek, már nem várták meg őket. Billy úgy gondolta, majd reggel korán meséli el anyukájának a jó hírt. Holnap úgyis együtt dolgoznak, és neki megint el kell kérnie az ebédidőt. Úgy gondolta, majd ledolgozza délután az ellógott félórákat. Még gyorsan, csendben beosontak Billy szobájába, és kieresztették a gőzt néhány üveg sörrel. Szükségük volt arra, hogy kicsit még elengedjék magukat.
Mike és Tom most is elmondták, mit gondolnak Billy és Cynthia közti románcról. Elég sok és nagy akadálynak vannak kitéve.
Billy-nek elég sok a vesztenivalója, ő már évek óta táplálja magában a szerelmet, és most hogy a lány belépett az életébe, áteshet a ló túloldalára. Esetleg egyszerre túl sokat akar majd, és akkor mindent elveszíthet. A fiúk tartották benne a lelket, hogy örüljön, hogy a lány hajlandó vele találkozni. Ugyanazt gondolták, mint Billy anyukája. A lány egy más körben éli az életét, teljesen más stílusban, és a két világ nem feltétlenül fog egymással találkozni. Óriási társadalmi különbségek vannak köztük. Billy átlagos srác, Cynthia pedig közszereplő. Míg Jessica és Elizabeth hétköznapi életet él, Cynthia nem. Ő magasabb körökben mozog, megszokta, hogy rajongók és paparazzik lihegnek a nyomában, és ez iszonyatos nyomást okozhat. Bár a fiúk is magasra tették maguknak a lécet, még korántsem tartottak ott, ahol már szerettek volna. És nem biztos, hogy a lányoknak lesz türelmük kivárni, hogy a fiúk „utolérjék” őket népszerűségben. Tom és Mike így látta a helyzetet, és nem irigyelték barátjukat, viszont maximális támogatásukról biztosították Billy-t. Nem akarták elvenni a kedvét, inkább vele örültek, hogy a kitartó rajongás meghozta gyümölcsét. Csak még egy kis türelem…
Billy-t egyáltalán nem törte le a fiúk „szónoklata”, de nem bírta ki, hogy ne menjen fejjel a falnak. Folyamatosan ostromolni készült a lányt. Elhatározta, hogy meghódítja.
Amikor kikísérte a fiúkat, tudta, hogy most nem fog tudni még egy darabig elaludni, ezért bevonult a konyhába, és valami tennivalót vagy ennivalót keresett magának.
Készített egy nagy adag limonádét.
Pár perc múlva anyukája álmos, de kíváncsi arccal megjelent a konyhaajtóban.
- Szia, anyóca! Felébresztettelek?
- Nem. Na, mesélj, mi történt? Azért keltem fel, hátha jó hírekkel jöttél haza. – Meg aggódott is, mi van, ha nem jött el Cynthia megnézni őket, és akkor Billy összetörten érkezik haza. Mellette akart lenni, de ezt nem mondta meg.
Billy odament hozzá és átölelte.
- Az én drága, aggódó anyukám! Képzeld, megnézték a koncertünket! És Mike és Tom is randira hívták Cynthia testvéreit, úgyhogy holnap is találkozunk így hatan.
Az anyuka nagyon örült. Titokban nagyon félt attól, Billy hogy viselné, ha a lány visszautasítja. Ott álltak a konyha közepén összeölelkezve.
- Holnapra megint szoríts nekem, mert valami fontosat akar nekem Cynthia mondani. Valószínűleg megint kosarat kapok majd.
- Megint?? De most mondtad, hogy találkoztok.
- Igen, találkozunk, de nem randizik velem. Csak barátként beszélgetünk majd.
- Ó, én másra számítottam. Olyan lelkesen beszéltél, hogy azt gondoltam, lehet reménykedni.
- Nem, anyóca, tartja a távolságot. De legalább barátkozunk.
- Tudod, hogy ez nála már hatalmas lépés lehet. Szóba állni egy egyszerű földi halandóval…
- Anya! Jóhogy azt nem mondod, hogy „leereszkedik” hozzám. A fiúk is valami ilyesmit sulykoltak belém az előbb.
- És igazuk van. Senki nem szeretné, ha csalódnál. Inkább ne reménykedj semmiben, és tarts tőle távolságot. Maradjatok még egy kicsit barátok. Hagyd, hogy megismerjen, ne rohand le rögtön azzal, hogy szerelmes vagy belé. Hosszabb távon talán kifizetődőbb lesz egy biztos barátság.
De hát Billy az a fajta volt, akinek akármit mondhattak, ő úgyis a saját feje után ment. Meghallgatott mindenkit, hogy sok irányból összeszedje az információkat, de függetlenül döntött.
Lefekvés előtt még bámulta egy kicsit az ággyal szemben lévő posztert, és ábrándozott.
Reggel arra ébredt, hogy édesanyja simogatta az arcát. Billy kinyitotta a szemét, és ő is boldogan elmosolyodott.
- Gyere, kicsim, kezdődik a mai nap! Megint találkozhatsz ezzel a tüneménnyel.
- Nem lehetne, hogy én csak ebédre megyek be?
- Nem akarod kímélni szegény fáradt anyádat? Kéne a segítséged, tudod.
- Jól van, de az ebédszünet az enyém, ugye?
- Persze, mihelyt megjelennek a lányok, megint abbahagyhatod a munkát. Te kis zsaroló!
- Imádlak, anyóca!
Billy kipattant az ágyból, és derűsen indult neki a napnak. Most, hogy aludt egyet az előző napi koncertre, még eltökéltebb volt, hogy meghódítsa a lányt. Nem fogja érdekelni, milyen kifogásokat talál majd ki, ő akkor is találkozni akar vele.

Folyt.



Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=20103