Végtelen házasság 48.
Következő pénteken megint koncerteztek a fiúk, és az ikrek megint megnézték őket.
Billy most jutott el arra a pontra, hogy már nincs mit veszítenie. Belátta, hogy anyukájának – és mindenki másnak is a környezetében – igaza van: el kell fogadnia, hogy a lány csak barátkozni akar vele, egyéb kapcsolatra még nem hajlandó. Viszont már tudta, hogy Billy szerelmes belé, ezt legalább tudomásul vette. Csak meg akarta ismerni, nem tervezett vele együttjárást. És mással sem, ezt is kijelentette neki. Billy csak remélte, hogy amikor majd jobban megismeri őt Cynthia, és látja, hogy ő milyen kitartó, talán enged majd a hódításnak.
Viszont mivel nem mondta a lány, hogy nem rajonghat érte, és ő nem szeretheti, ezért most meg is mutatja neki.
Délután megbeszélte a fiúkkal, hogy „most vagy soha” előadja Cynthiának azt a dalt, amivel már a múltkor is készült. Aznap este olyan minden-mindegy hangulatban volt, és már nem érdekelte, mit szól a lány, a helyzet ennél rosszabb már nem lehet. Bár a barátságát is elveszítheti, ezt mondták neki a többiek. A megszokott nótákkal kezdték, más sorrendben, mint az előző héten, és amikor Billy úgy látta, hogy megfelelő a hangulat, felvezette a meglepetést.
- Most, hogy így magunk között vagyunk, és ilyen családias a hangulat, mutatunk nektek egy új dalt, amit pár nappal ezelőtt írtam. Remélem, tetszik majd annak, akinek szól. Merthogy itt van, és hallgatja.
Miközben felkonferálta, végig Cynthia arcát nézte. A lány rosszat sejtett. A torkába ugrott a szíve, pedig még nem tudta, mi következik. Billy hátranézett Tom-ra és Mike-ra, és intett, hogy most jön „az” a dal.

Beléptél az életembe

Ma reggel beléptél az életembe
Vagyis besétáltál az étterembe
Pár percet eltöltöttél ugyan velem
Aztán folytatod tovább az életed
De itt jártál, és már biztosan tudom:
Mégis létezel, nem én képzeltelek.
Viszont az vagy, akinek képzeltelek.

Túl kevés az idő, hogy mindent
Megtudjak, amit akarok
Túl kevés az idő, hogy mindent
Elmondjak, amit akarok
Túl kevés az idő, míg látlak
De mától szebbek a napok.


Cynthia úgy érezte, mintha mindenki őt nézné. És ez így is volt. Látták a haverok, hogy Billy neki énekel, és kíváncsiak lettek ők is a lány reakciójára. Tapsolni és biztatni kezdték a zenekart, de nem a zene miatt, hanem látták, hogy Cynthia zavarban van az egyértelmű múzsai szereptől.
Cynthia most fogta fel először igazán, hogy a fiú szerelmes belé. Teljesen összezavarodott. Nem haragudott rá, amiért megmutatta neki az érzéseit, de olyan volt, mintha egy nehéz zsákot rakott volna a vállára.
Ugyanakkor azért mérges lett, mert nem csak neki tette egyértelművé, hogy rajong érte, hanem a teremben lévő összes fiatal számára. És ez így már zavarta a lányt, mert olyan volt, mintha leleplezték volna.
Jessica és Elizabeth magában elismerte Billy tehetségét, és egyértelművé tett szerelmét. Összenéztek, és ugyanazt gondolták: nem létezik, hogy Cynthia ezt nem veszi észre. Alig várta, hogy a fiúk elköszönjenek, és Billy végre eléálljon. Billy felkészült a dörgés-villámlásra, de csalódnia kellett: Cynthiának nem volt lételeme a nyilvános botrányokozás. Kicsit benne hagyta Billy-t a bizonytalanságban, és csak később, négyszemközt háborodott fel. Kimentek az utcára, hogy lehetőleg senki ne hallja.
- Ez nagyon undok dolog volt tőled, hogy nyilvánosan zavarba hoztál! Miért gondolod, hogy ha ennyi ember előtt vallasz szerelmet, akkor a nyakadba ugrok? Erre számítottál, nem?
- Nem tudom, mit akartam. Talán csak azt, hogy biztosan tudd, hogy nagyon tetszel, és hogy mostantól mindenki tudja.
- Szerintem sem a te érzéseid, sem az enyémek nem tartoznak a többiekre. Azt hittem, diszkrétebben fogod kezelni ezt a dolgot!
- Nincs titkolnivalóm. Neked pedig nincs mitől félned. A barátaim egyik újságot sem fogják felhívni, hogy mivel vagy kivel töltöd a péntek estéidet.
- Billy, ez nem játék!
- Nem játszom! Tök komolyan gondolom, hogy nagyon tetszel, és ez a legenyhébb kifejezés arra, amit érzek irántad!
- De nekem ez túl korai! Még alig két hete, hogy találkoztunk! Én nem tudok ilyen hamar ennyire intenzív érzéseket kicsikarni magamból. Ha te ezt nem érted meg, akkor az a legjobb, ha egyáltalán nem találkozunk. Nem akarlak kínozni. Nekem előbb az a fontos, hogy megismerjelek, mint barátot. De nagyon kellemetlenül érzem magam, hogy úgy találkozzak veled, hogy tudod, hogy nem akarok komoly kapcsolatot.
- Tudom, most lép életbe a korkülönbség. De ha megígérem, hogy nem emlékeztetlek minden percben, hogy tetszel nekem, akkor találkozunk? Hogy megismerjük egymást?
Mindig ugyanazt a kört futották le. Cynthia nem utasította egyértelműen vissza a fiút, mert nem akarta megszakítani vele a kapcsolatot, és néha jólesett neki a rajongás, csak érezte, hogy Billy átesik a ló túloldalára.
A következő pénteki koncertig megint minden nap találkoztak, együtt mászkáltak, ha csak tehették. Érdeklődött a fiú „viselt dolgai” iránt, így kiderült a cigi, a bulik, és Billy egyik este a joint-okat is bevallotta. Cynthia valahol már eddig is sejtette, hogy nem egy átlagos srác. Billy örült, hogy Cynthia már tud a hétköznapjairól és az életéről. Így már nem kell megjátszania magát. A lány pedig még mindig nem menekült el.
- Csak azt kérem, hogy velem mindig viselkedj normálisan. Nem tudnálak, meg nem is akarlak eltiltani, nagyfiú vagy, majd te eldöntöd, mivel mérgezed magad, de engem lehetőleg hagyjál ki belőle. Az nem érdekel, mit csinálsz akkor, amikor nem velem vagy. Kivéve, ha elkapnak füvezéskor. Mert nem látogatlak, ha lecsuknak! Abban a percben, mihelyt a rendőrségi jegyzőkönyvre felkerül a neved, megszakítok veled minden kapcsolatot. Ezt ugye megérted?
A fiú felfogta, és végre nyugodtan fellélegzett.
- Csak füvet szívsz, vagy használsz valami hatásosabbat is?
Billy könnyebb szívvel nevetett.
- Semmi olyat, amit egyszerűen túl lehet adagolni… Nem belehalni akarok, csak szórakozni.
- Szerintem nem kellenek stimulátorok ahhoz, hogy jól érezd magad egy bulin.
- De néha egyszerűen nincs kedvem gondolkodni, csak el akarom veszteni a fejem, és nem gondolni a holnapra, a pénzre, az idióta világ idióta dolgaira. Te még sosem voltál így ezzel? Ja, persze, te burokban éltél és ott is élsz, kimaradsz az ilyen problémákból…
- Hé! Én ugyanezen a bolygón élek, amelyiken te! – háborodott fel Cynthia Billy keserű megjegyzésén. – És képzeld, én is tudok a világban történt eseményekről. Ráadásul ugyanannak a társadalmi közösségnek vagyok a tagja, ugyanazok a törvények vonatkoznak rám is, sőt ugyanazok az állampolgári kötelességeim, mint neked. Mindössze a körülményeink mások. Az anyagi lehetőségeink. Pontosabban mi különböző anyagi körülmények közül indultunk, de a lehetőségeink ugyanazok.
- Igazad is van, meg nem is. Ha például téged kapna a rendőrség valamin, enyhítő körülmény lenne, hogy híres vagy. Nem büntetnének meg ugyanúgy, mint más állampolgárt.
- Ebben nem vagyok biztos. Én nem élek vissza ezzel.
- De vannak, akik minden további nélkül megteszik.
- Valószínűleg. De most kanyarodjunk vissza egy kicsit az eredeti témára. Lehet, hogy téged nyomaszt, hogy nincs annyi pénzed, amennyit szeretnél, de hidd el, ha sok van, az is baj. Amikor a sok-sok milliódat arra kell költened, hogy biztonságban érezhesd magad, és a családodat. Meg kell vásárolnod a saját szabadságod, így már nem is vagy szabad. A saját kalitkádba zárod magad. És lehet, hogy most szeretnél feltörni, de van olyan, akinek a híresség is nyomasztó. A sztárok között is van egy csomó drogos, mert bőven van mit kirekeszteniük a fejükből. Nekik is megvannak a maguk démonjaik, amit le kell küzdeniük. Ezzel csak azt akartam mondani, hogy akár én is kábítószerezhetnék.
- Ezt az oldalát nem ismerem az éremnek.
- Nem árt, ha felkészülsz, mert még belekerülhetsz. Én hiszek abban, hogy tehetséges vagy, illetve a zenekar, csak nehéz a kezdet. De később akár a ti nyomotokban is liheghetnek a zugfotósok. Ezt sosem tudhatod. Nem mellesleg, ha engem kísérsz rendezvényre, ott ugyanez a helyzet. Téged is beteríthetnek a rajongók és kíváncsiskodók. Szóval, csak akkor törj a csúcs felé, ha nincs tériszonyod, mert ekkora magasságból könnyű leszédülni is. És nagyon sokan próbálnak majd lerángatni, és kihúzni alólad a létrát. Keress valami stabil kapaszkodót, és ne hagyd, hogy a csürhe visszahúzzon.
- Köszi a jó tanácsot. – vigyorgott Billy.

Folyt.



Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=20109