Végtelen házasság 51.
Először a három lány libbent be az ajtón, és két másodperc alatt felmérték a terepet. Szerencsére kevés vendég volt, akadt néhány szabad asztal.
Liz kiszúrta Tom-ot a pultnál, és ekkor már Mike is átöltözve, fésülködve, üdítőt szürcsölgetve ült mellette.
Billy éppen egy asztalt szedett le, tele volt a keze, csak intettek egymásnak Cynthiával, aztán a fiú eltűnt a konyhában. Gyorsan kezet mosott hátul, vetett egy pillantást a tükörbe, aztán úgy döntött, ennyi elég is lesz.
Mivel útközben a lányok már idomították szüleiket, nem volt nehéz kitalálniuk, melyik fiú kihez tartozik.
A csapat egyenesen odavonult a pulthoz, és a Jessica bemutatta Mike-ot, Liz pedig Tom-ot. Persze Mike a felügyelet miatt nem csókolta meg Jess-t.
Mike megkérte Sarah-t és Stephen-t, nézzék ki, hová szeretnének leülni, és a két fiú rögtön átrendezte a helyet. Párosával ültek le, és Tom rögtön megfogta Liz kezét, és nyíltan vállalták, hogy ők akkor is összetartoznak, ha ez másoknak nem tetszik. Jess is bátorítóan mosolygott rá Mike-ra, ekkor jelent meg Billy az étlapokkal a kezében. Felismerte Stephen-t az újságcikkekből.
Őt aztán nem kellett bemutatni, mert laza mozdulattal a kezét nyújtotta Stephen felé és üdvözölte. Majd átment Sarah oldalára, bemutatkozott és bókolni kezdett:
- Most már tudom, kitől kapták ajándékba a lányok a szépségüket. Vagy be lettünk csapva, és elfelejtették említeni, hogy valójában négyesikrek.
Sarah elmosolyodott, és megköszönte a bókot. Stephen megállapította, hogy nagydumás a srác.
- Én lennék Cynthia párja, ha hagyná. De most még csak barátok vagyunk.
- Hát, akkor azok is maradtok, amíg Cynthia másképp nem dönt, mert én nem tudok segíteni neked. Válts taktikát.
Billy megköszönte a tippet.
Az asztalnál mindenki felengedett. Billy beindította a jó hangulatot.
- Azt hittem, beijedtél, és ma már mutatkozni sem mersz köztünk. – kezdett piszkálódni Cynthia.
- Én viszont azt hiszem, kívánni fogod, hogy bár ne jelentem volna meg! – csípett vissza Billy.
- Már megint veszekedtek? – kuncogott Jessica. – Nincs jobb ötletetek?
Cynthiának már piros volt az arca a méregtől. Sarah és Stephen visszafojtott nevetéssel nézett egyikről nézett a másikra. Jó műsornak ígérkezett a ma este. Úgy szórakoztak, mintha moziban lettek volna.
Sarah rögtön rájött, mire megy ki a játék, hogy Billy taktikázik. Cynthia persze nem is sejtette. Ő magában duzzogni kezdett. Billy megint elérte, hogy totál összezavarodjon. Eddig mindig lelkesen legyeskedett körülötte, most pedig lepattintotta. Pont akkor, amikor a szülei láthatnák, hogy Billy szerelmes belé. Cynthia sértve érezte magát a látványos mellőzés miatt.
Billy kiosztotta az étlapokat, rákacsintott Cynthiára, és szólt, hogy majd később visszajön. Visszament az anyukájához, hogy kicsit kiengedjen a feszültségből. És hogy elmesélje, hogy most már biztos benne, hogy tetszik Cynthiának, mert sikerült kiugrasztania a nyulat a bokorból. Maggie jót nevetett kisfián. Aztán szólt neki, hogy azért óvatosan bántsa a lányt, mert lehet, hogy végképp megsértődik.
Cynthia csacsogni kezdett az asztalnál, hogy elrejtse megbántottságát.

Sarah és Stephen egyelőre lenyelték a véleményüket. Nem akarták kifejteni lányuk előtt, hogy kár vergődnie, egyértelmű, hogy ők is egy pár lesznek Billy-vel, ez már csak idő kérdése, hogy mikor adja be a derekát. Sarah látta, hogy Billy azért „feledkezik meg” Cynthiáról, hogy kiderítse, a lány mit érez. És a lány alaposan bekapta a horgot. A féltékenységével jól feltárta a lapjait.
Gyorsan kiválasztották a menüt, aztán csendes, nyugodt és oldott beszélgetésbe kezdtek Tom-mal és Mike-kal. Elmesélték, hogy a zenekarról már hallottak. Az érdekelte őket, mik a további terveik az életükkel. Nem a lányokkal, először csak úgy általában, tudják-e már, mit akarnak. Azt észrevették, hogy a fiúk lassan elérik a törvény szerinti nagykorúságot, a huszonegyedik életévüket. Hármójuk közül Billy tűnt a legéretlenebbnek, és pontosan emiatt a legfiatalabbnak is. Cynthiával egymás mellett úgy tűntek, mint két durcás óvodás.
Csodálkoztak, amikor kiderült, hogy Billy Tom-mal egyidős.
A szülők megkérdezték, hogyan tudják megkülönböztetni a lányokat. Tom azt válaszolta, leginkább sehogy.
Viccelődött azzal, hogy ő elfogadja, bármelyik lány ugrik a karjaiba. Liz játékosan fejbevágta a válaszért. Aztán elmondta a szüleinek, hogy ő mindig elárulja magát.
Mike viszont kibökte, hogy igazából nekik már csak kettőből kell választaniuk, mert Billy mindig pontosan tudja, melyikük Cynthia. De senki nem érti, hogyan jön rá.
Billy-ből most sem sikerült kihúzni a választ.
- Feladhatjátok, én is próbálkoztam ezzel. Nekem sem árulta el. – legyintett Cynthia.
Stephen azért nem bírta megállni, hogy fel ne tegye a nagy kérdést, hogy ugye tisztában vannak azzal, hogy a lányok még iskolába járnak, és szeptembertől „vége a lazaságnak”, a lányok keményen elfoglaltak lesznek. A fiúk nagyokat bólogattak, jelezve, hogy ezt sejtették is. Hétköznap este rövidebb lesz a kimenő, randi pedig szinte csak hétvégén.
Közben Billy több fordulót is tett, kihordta az üdítőt, az első fogást, és a szülőknek a legfinomabb bort.
Mire a második fogás is tálalásra került, a fiúkból minden félelem eltűnt. Tom már nem szorította annyira izgatottan Jessica kezét, és Mike is felengedett.
Végül mindenki jól érezte magát. Jöhetett a desszert.
Billy kedvenc témája. Cynthia gyomra már előre görcsbe ugrott.
Billy megmutatta a legviccesebb, legmókásabb arcát. Természetesen beváltva Cynthia minden rémálmát, megint lökött volt, de vele a megszokottnál jóval kevesebbet foglalkozott. Mindenki jól szórakozott, Cynthia viszont erőteljesen elgondolkodott, és aggódni kezdett, hogy Billy rajongása talán csak eddig tartott. Aztán azért lett mérges magára, mert ettől a gondolattól iszonyú csalódottnak érezte magát.
Persze hősiesen végigülte a vacsorát, de alig várta, hogy otthon magára csaphassa a szobája ajtaját, és kidühöngje magát. Dühe következő célpontja pedig a fiú lesz, de majd csak négyszemközt.
Még paprikásabb lett, amikor anyja meghívta ebédre Billy-t hozzájuk. Sarah megkérdezte, mit csinál másnap, és Billy azt mondta, szabadnapos. Udvariasan megköszönte az invitálást, és cukkolta Cynthiát:
- Látod, nem tudsz tőlem megszabadulni. Már a szüleid is a szívükbe zártak.
- Szerintem az ital erőteljesen befolyásolta őket.
Billy most már biztos volt abban, hogy Cynthia azért ilyen fúria, mert piszkálja, hogy ő nem áradozik róla minden percben.
Leszedte az asztalt, és elköszöntek a szülőktől. Mindenki örült, hogy ilyen jól végződött az este. Sarah és Stephen kettesben távozott, mert a fiúk ragaszkodtak hozzá, hogy ma este még randiznak. Tom és Liz sétálni mentek, Jessica pedig hazakísérte Mike-ot, hogy le tudjon gyorsan zuhanyozni, mert mióta letette a munkát, még nem volt rá alkalma.

Cynthia nem veszekedhette ki magát Billy-vel. Amikor a család minden tagja kilépett az étteremből, Cynthia odalépett Billy-hez.
- Beszélhetnénk valahol pár percet?
- Leülhetek veled a pultnál, ha akarod.
- Az nem lesz jó, ki tudsz jönni egy kicsit? Nem akarok közönséget.
- Nem hagyhatom el az éttermet. Nekem is vannak kötelességeim. Cynthi, menj most haza, holnap találkozunk.
A lány kénytelen volt hazavinni a dühét. Otthon egész este a szobájában gubbasztott, és nem szólt senkihez. Vacsorázni sem ment le, hanem megvárta, míg elcsendesedik a ház, akkor leosont a konyhába, gyorsan készített egy pár szendvicset, és visszaóvakodott a szobájába.
Billy pedig átbeszélte a történéseket az anyukájával az este hátralévő részében.
Maggie azon a véleményen volt, hogy nem biztos, hogy tetszik neki Billy, lehet, hogy egyszerűen csak egy elkényeztetett csitri, és hiányolta, hogy nem ő lehetett a középpontban. Ma más nő volt az est sztárja, és ezt zokon vette. Nem akart versenyezni az anyukájával.
Billy viszont úgy érezte, a lány már az övé, csak nem vallja be.

Folyt.



Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=20112