Végtelen házasság 66.
Késő délután volt már, amikor hazaindultak. Elfogyasztottak mindent, amit Billy hozott, az utolsó kis csoki létezéséről is már csak az üres papír tanúskodott.
Cynthia ma igazán úgy érezte, el van kényeztetve. Pedig a java még hátravolt…
Ahogyan Billy sejtette, üres volt a ház, szülei megint találtak maguknak programot ma estére, és nem is alszanak itthon. Maggie céduláját a hűtőszekrényen találták meg. Barb is a barátjánál tölti az éjszakát. Kettesben voltak tehát.
Gyorsan megvacsoráztak, és Cynthia mosogatni kezdett. Nem volt egyszerű viszont, mert Billy mögötte állt, és simogatta a vállát és apró csókokkal borította be.
A lány megfordult, hosszasan csókolóztak, és amikor Billy érezte, hogy borotvaélen táncol az önuralmával, lefejtette magáról Cyn kezeit, és azt a kibúvót találta ki, hogy most szeretne lezuhanyozni.
A lány nem érezte ezt akadálynak, de mosolyogva megfenyegette, hogy öt percen belül jöjjön vissza a fürdőszobából. Addig ő is végez itt a konyhában.
Billy se túl sok időt, se túl keveset nem akart időzni a fürdőszobában, és inkább sietősre vette. Cyn már ott várta a szobájában, törölközővel és a kellékeivel felszerelkezve.
Amikor előszedte a holmikat, megmosolyogta Jessica vicces ötletét, mert csomagolt neki egy szexi kis piros baby-dollt, valószínűleg a saját készletéből.
Csendben nyitott be Billy szobájába, aki ott üldögélt az ágy közepén, alig betakarózva, meztelen felsőtesttel.
- Azt reméltem, hogy már alszol… – viccelt Cynthia.
- Csak szeretnéd!
Billy kinyújtotta a kezét, közelebb húzta Cynthiát, aki lehuppant az ágyra, és bebújt mellé a takaró alá. Billy nem akarta rögtön „ledönteni”, csak szorosan átölelték egymást. Cynthia megállapította, hogy rajta is van még egy ruhadarab.
- Nagyon tetszik a kis pizsamád… – Billy végighúzta kezét a vékony vállpántokon.
- Akkor le sem veszem egész éjszaka… – incselkedett a lány.
- Majd én leveszem, emiatt ne aggódj. Csúnyán fogja végezni, ott lenn a padlón…
Cynthia szándékosan feltűzve hagyta a haját, átengedve Billy-nek azt a kellemes érzést, amit a kibontáskor érez. Tudta, hogy imádja belemélyeszteni az ujjait a tincsei közé. Ő is hasonlóan érzett: szerette borzolgatni Billy haját.
Billy úgy bontogatta ki Cynthiát a ruhából, ahogyan egy csodás ajándékot nyit ki az ember: már a csomagolásból tudja, hogy különlegességet tart a kezében. Ő pedig elég régóta várja az ajándékot.
Olyan területek előtt is megnyílt az út, amelyek eddig tilosak voltak. Pajkosan, játszadozva, évődve fedezték fel az eddig ismeretlen helyszíneket egymás testén.
Cynthia keze megtorpant, amikor a Billy-t takaró ruhadarab irányába tévedt.
- Elfogyott a … bátorságom.
Billy nevetett.
- Nem a bátorságod, hanem a fantáziád fogyott el. Fogalmad nincs, mit kell most csinálni, igaz?
Cynthia elpirult.
-
És most ezért ki kell nevetni
?
-
Nem, inkább jutalmazni foglak. Édes vagy!
Billy megint beváltotta az ígéretét: a helyes kis hálóruha mindkét darabja a szőnyegen kötött ki… Csak percek teltek el, és Billy boxernadrágja is ott landolt.
Nem érzékelték az idő múlását, valahol tér és idő között lebegtek egymás karjában, testrészeikkel teljesen összegubancolódva. Szorosan átölelve egymást, kimerülten aludtak el.
Billy óvatosan nyitotta ki a szemét. Kinn már sütött a nap, de a szoba kellemes félhomályba merült.
Cynthia arca és egyik keze a mellkasán pihent. Végre! Annyiszor elképzelte már ezt az érzést, és most íme, megtörténik!
Beletúrt a hullámos hajzuhatagba, és lágyan simogatni kezdte. A lány békésen aludt. Billy érezte nyugodt lélegzetét a bőrén. Nem akarta még felébreszteni, igazán kényelmes és megnyugtató volt az érzés, hogy itt fekszik mellette.


Végiggondolta a mai napot, nem volt kedve délutánra bemenni dolgozni, de kénytelen lesz. Csak az előző napja volt szabad, ezt együtt tölthették. És ma este még munka után koncertezni is fognak. Legalább korán szabadul az étteremből.
Cynthia nagy sóhaj után megmozdult. Billy figyelte, hogyan reagál az első közös ébredésükre. Felemelte a fejét és álmos tekintettel nézett Billy-re. Aztán elmosolyodott.
- Jó reggelt, édes! – köszöntötte a fiú.
- Neked is.
Billy a hátára fordította és megcsókolta. Cyn kuncogott, majd jólesően, cica módjára nagyot nyújtózott.
Billy mohó tekintettel nézte, ahogy a mozdulat miatt lecsúszik róla a takaró. Gyorsan élt is a lehetőséggel, és végigsimított a lány fedetlen domborulatain.
- Elzsibbadtál? Cseréljük le azt a kellemetlen zsibbadást egy kis bizsergésre…
- Benne vagyok…
És miután ismét egy órás éteri utazást tettek a mennyország felé, még maradt idejük egy kényelmes, kényeztető közös zuhanyozásra is.
Amíg Cynthia öltözött, Billy telefonált az étterembe. Maggie már reggel óta dolgozott, és örült, hogy Billy bemegy segíteni délutánra. Ugyan így nyár elején az igazi hajtás még nem indult be, inkább annak örült, hogy a nagy szerelmes lángolás mellett maradt hely a munkának is az életében.
Mint ahogy előre sejtette, Cynthiának nem volt kedve hazamenni. Legszívesebben az egész napot Billy szobájában töltötte volna. Néhány dolgot ott is hagyott Billy-nél, mert eldöntötték, hogy este a koncert után is itt alszik. A baby-dollt vissza akarta adni Jessicának.
Billy hazavitte a lányt, beköszönt a szülőknek és az ikreknek a nappaliba, és rövidesen elbúcsúzott.
Cynthia nem tudott rögtön felosonni a szobájába, előbb Sarah-t és Stephen-t felkészítette, hogy ma este is távol lesz. A forgatókönyvet magával viszi Billy-hez, aki másnap is dolgozik, és ő addig tanul nála.
A szülők megértették, és felismerték, hogy nem tudnák visszatartani.
Cynthia sugárzó arccal szaladt fel a szobájába. Még nem volt ideje szinte leülni sem, a két ikerlány máris ott topogott az ajtajában.
Vihorászva ugrottak egymás karjaiba, és Jessica kíváncsiskodni kezdett a meglepetés-ruha sorsáról. Cynthia nevetett és elmesélte, hogy szegényt hosszabb ideig viselte a fürdőszobában, mint az ágyban…


Folyt.



Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=20131