Végtelen házasság 67.

Aznap kivételesen – és Cynthia miatt szándékosan is – a lányok otthon ebédeltek. Cyn nem akart teljesen kimaradni a családi történésekből, és úgy gondolták, este úgyis mindannyian randiznak.
A szülők jó ötletnek tartották, hogy nem rohantak el azonnal a fiúkhoz az étterembe, töltenek némi időt otthon is.
Betoppant Nick is, Sarah-val együtt izgatottan készültek már az utazásra. Ők egy héttel később indulnak, mint Cynthia.
Neki szinte már csak ez a hétvégéje maradt itthon, a következő hét elején utaznia kell. Nagyon várta is már a stábtól a hívást, hogy megtervezhesse az utat.
De persze, amikor megszólalt a telefon, és Cyn szinte ráugrott a készülékre, Billy volt a másik oldalon. Nem tudott hosszan beszélgetni, de nem bírta ki, hogy ne hallja a lány hangját.
Gyorsan megbeszélték az esti randit. Billy hétkor végez, aztán hazamegy zuhanyozni, és nyolckor kezdődik a koncert. Előtte beugrik Cynthiáért, hogy együtt mehessenek.
- Azért csak visszafelé veszlek fel, mert ha munkából menet hazaviszlek, akkor a ma esti koncert énekes hiányában elmarad...
Cynthia kuncogott.
- Gondolod, hogy hagynám? Szeretem, amikor a színpadon vagy!
- Én most nem vágyom oda. Tegnap óta kellemesebb elfoglaltságom is van veled.
- Akkor másképp fogalmazok: szeretem, amikor nekem énekelsz a színpadon…
- Most már bárhol énekelhetek neked.
Cynthia felkacagott.
- Bárhol? Megnézem!
De már előre tartott tőle, hogy mi lesz, ha ezt az ígéretét is beváltja…
Cyn délután elkezdte a becsomagolást a nagy utazásra. Kicsit csacsogtak még az ikrekkel, és Sarah-val, Cyn délután még a forgatókönyvet olvasta, de már nagyon szerette volna előretekerni az időt.
Vacsora előtt megfürdött, és hajat mosott. Sokáig készülődött, kényelmesen elterült a kádban.
Megérte a magára fordított idő, látta Billy tekintetén.
Sietniük kellett, hogy időben odaérjenek. Jess-t magukkal vitték, Liz majd Marc-kal érkezik. Cyn és Billy kézenfogva léptek be a klubba, ahol Tom és Mike már várt rájuk. Furcsa volt Cyn-nek, hogy nem egyszerre érkezik az ikreivel, de most már nagyon külön utakon jártak.
A fiúk máris megcélozták a színpadot, a lányok pedig az első sort.
Cyn érezte, hogy mától másképp néz fel Billy-re. Még erősebb köztük a kapocs. A fiú pedig nagyon örült, hogy imádottja ilyen közel van hozzá.
A koncert végén Billy elbúcsúzott, és dobott egy csókot a közönségnek. A lányok a teremben visítoztak és tapsoltak. Az ikrek roppantmód élvezték, hogy ennyi rajongó van velük a teremben.
Érezték az irigy tekinteteket magukon, amikor felmentek a színpadra a fiúkhoz. Billy látványosan megcsókolta Cynthiát. Voltak néhányan, akik még ekkor is tapsoltak.
Cyn próbált tiltakozni, de aztán megértette, hogy igazából így jó is neki: Billy megmutatja, hogy van barátnője, nem érdemes nála próbálkozni.
Aztán a „tömeg” szétoszlott, az ikrek és a párok is lassan szétszéledtek: Marc Liz-zel még sétálni ment, Mike elvitte magához Jess-t, Billy pedig beült az autóba Cyn-nel.
Barb és Maggie a konyhában üldögéltek, és várták haza az „ifjú párt”. Leültek egy gyors könnyű vacsorára együtt, és jóízűen beszélgettek.
Billy nyafogott, hogy nem akar menni másnap dolgozni, hátha Maggie megenyhül rajta. De anyukája kinevette.
- Nagyon jó, hogy elmész reggel, majd mi Cyn-nel meg anyával lányos bulit csinálunk, amíg nem vagy itthon!
Barb rákacsintott Cynthiára, és egymásra nevettek.
- Ha majd felébredtem, átmegyek hozzád. Ott biztos nem az én képeimmel van tele a szoba!
- Örülj, hogy a te képeiddel van tele, nem hiszem, hogy Pamela Andersonnak jobban örülnél!
- Ezer szerencséd, hogy nem érte rajongsz!
Cynthia ugyanolyan izgalommal készülődött a fürdőszobában, mint előző este. Most ragaszkodott a különfürdéshez, mert így hamarabb elkészült.
Billy pedig minden férfipraktikáját bevetette, hogy meggyőzze a lányt, hogy együtt fürdeni sokkal hatásosabb.
- Tudom, csak kevésbé eredményes… Várni egymásra szerintem izgalmasabb.
Így hát mire Billy visszaért, Cyn már a törölköző helyett a takaróba volt csavarva. De nem feküdt az ágyon, hanem állva várta a fiút.
Billy sem volt túlöltözve, a derekára volt kötve a törölközője, amitől Cyn segített hamarosan megszabadulni, de csak egyik kezét húzta elő a takaróból.
Billy-nek tetszett ez az új játék, várta, mikor csúszik le a lányról a vékony paplan. Először Cyn válla maradt szabadon, és nem látszott rajta melltartópánt.
De Cyn megint meglepte. Szorosan hozzábújt, közben fogta belül a takarót, csókolgatta Billy ajkát, majd egy hirtelen mozdulattal mindkettőjüket beleburkolta. Ekkor teljes és ruhátlan testfelületükkel egymáshoz értek.
Kapkodva vették a levegőt, Billy lelökte az ágyra a paplant, és lassan rádőltek.

Billy szombaton korán kelt, Cyn-t még hagyta lustálkodni. A lány is megmoccant, amikor Billy kibújt mellőle, és visszatakarta.
Kelletlenül ment a fürdőszobába, és mire visszaért, Cyn visszaaludt. Haja eltakarta a fél arcát, ajkán huncut kis mosoly. Billy percekig nézte, nem tudta, tényleg alszik-e.
Végül kényszerítette magát, hogy felöltözzön.
Indulás előtt megsimogatta a lány arcát, apró puszikat adott az arcára és a szájára, és ettől Cyn felébredt. Pislogott néhányat, és átölelte Billy nyakát, de a fiú csak megsimogatta a karját.
Aludj még egy kicsit, édes! Délután jövök. – súgta a fülébe.
Siess haza!
- Oké.

Folyt.





Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=20133