Végtelen házasság 69.
A vasárnap délelőtt is hasonlóan telt, mert Billy megint dolgozni ment. Cyn viszont megkapta a régóta várt telefont otthonról: Liz hívta, hogy kereste a rendező asszisztense. Kedden utaznia kell. Már csak a vasárnapot és a hétfőt töltheti otthon. Most, hogy elérkezett a készülődés ideje, hirtelen már nem akarta annyira.
Valahogy ezt érezheti Billy is már második napja, amikor fel kell kelnie, miközben ő tovább alszik az ágyában.
Mivel már nem sok ideje maradt felkészülni, tudta, hogy ma haza kellene mennie.
Reggeli közben elmondta Barb-nak és Maggie-nek a "rossz" hírt.
- Most a maradék két éjszaka Billy alhatna nálad. – jutott eszébe egy mentő ötlet Barb-nak.
- Nem is hülyeség. Feltéve, hogy anyáék megengedik.
- Haza kell menned, hogy megtudd.
Még ebéd előtt elköszönt Billy családjától, aztán taxiba ült, és hazaautózott.
Náluk Liz, Marc és Jess várta. A szülők ebédre érkeztek haza, és meglepődtek, amikor Cyn-t otthon találták.
Elmesélte, hogy nemsokára utaznia kell, ezért van itthon, de szeretné, ha ezt a hátralévő két éjszakát Billy itt tölthetné. Stephen felkapta a fejét a szóhasználatra.
- Az éjszakát, Cynthia? Ezt hogy érted?
- Úgy, hogy nappal dolgozik. Csak este érne ide.
- Egy percre sem tudtok egymástól elszakadni?
Cynthia mérges lett, de most még nem mutatta.
- Apa! Billy nincs napközben otthon! Reggelente elment otthonról és csak este jött haza vacsorára, amíg náluk voltam. Ennyit találkoztunk! Ma is egész nap az étteremben van. - magyarázta.
- Értem, azt hittem, egész nap együtt vagytok!
- Nem tudunk. Attól, hogy én vagyok, ő még dolgozik. És most még néhány mérfölddel távolabb is leszünk egymástól.
Stephen végül beleegyezett. Cyn pedig nagyon megörült. A szobájába visszavonulva először is ellenőrizte, mit kell még összecsomagolnia.
Jess, Liz és Marc átjöttek hozzá beszélgetni. Mike is dolgozott, Tom is. Beindult a forgalom az étteremben, és az egész városban, egyre sűrűbb napjaik lesznek a fiúknak.
Kitalálták, hogy ebéd után látogassák meg őket, úgy, mint amikor megismerkedtek. Lesz egy kis különbség, de legalább Cyn tud beszélni Billy-vel.
Sarah és Stephen csak annyit tudtak meg, hogy a lányok és Marc bemennek mászkálni a városba, Cyn úgyis venni akar még pár dolgot.
Cyn aggódó arccal lépett az étterembe. Billy már messziről látta, hogy oka van annak, hogy itt van. Biztosan nem azért jött, mert náluk már unatkozik.
Mindannyian leültek egy asztalhoz, és várták, hogy Billy felszabaduljon. Persze Jess Mike-ot szerette volna látni, de azt nem lehetett.
Billy odaért, és gyors csókot adott Cynthiának.
- Szia, édes, mi baj van?
- Hű, te aztán rögtön tudtad, hogy híreim vannak, igaz?
Desszertet rendeltek, Cyn pedig felállt és Billy után sétált a pulthoz, hogy beszélgessenek, amíg összeszedi az édességeket.
Billy összerakta a sütirendelést, aztán barátnőjére nézett.
- Utazol?
A lány bólintott.
- Kedden...
Billy arca felderült.
- De hát az még két nap! Olyan arcot vágsz, mintha egy óra múlva indulnod kéne! Azt hittem, a mai estét már ott kell töltened.
Billy egy kis csókocskát adott a lány szájára és megsimogatta az arcát.
- Hát akkor ez nem olyan tragédia. Még egy napot nálam leszel?
- Nem. Azt találtuk ki Barb-bal, hogy most átjöhetnél te.
- Meg kell kérdezni a szüleidet.
- Már elrendeztem őket. - mosolygott megkönnyebbülten a lány. Billy könnyedén vette a témát. - Maradhatsz kedd reggelig.
- Hát akkor most két napig én vendégeskedem nálad. Hozzuk ki belőle a legtöbbet!
Billy megint gondoskodott a jókedvről, a programokról – délutánra, miután a munkából hazaért.
Cynthia szerint fájdalmasan rövid volt az idő, amit együtt tölthettek.


Folyt.





Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=20135