Végtelen házasság 90.

Billy talált rá a megfelelőnek tűnő házra. Bár elsőre túl nagynak látszott, Sarah és Stephen is megszemlélte és megállapították, hogy a plusz helyiségeket is ki tudják majd használni.
Nagy konyha, nagy étkező, két kisebb szoba, egy háló, nappali.
- Nem tudhatjuk még, nem ikrek születnek-e. Nálunk is meglepetés volt. - nevetett Sarah.
Billy megijedt, hogy mi lesz, ha tényleg két gyerekük lesz egyszerre.
Úgy látták, két gyerekkel is elég. S
őt, Billy ötlete szerint lenn a pincét berendezik stúdiónak, ahol leülhetnek zenét szerezni. Csak hangszigetelni kell.
Cyn hazajött egy hétvégére, és megnézte a házat. Nem akartak nélküle dönteni. Billy lelkesen mutatta meg, mi hogyan lesz.
A lány fellelkesült, amikor már ott tartottak, hogy bútorokról, függönyökről és szőnyegekről beszélgettek. Színekben is próbáltak közös nevezőre jutni.
A szülők vették meg végül a házikót, mintegy nászajándékként. Megegyeztek velük, hogy válás esetén a ház eladásra kerül, és az ára feleződik. Így legalább egyikőjük sem lesz alárendelt helyzetben. Billy-nek erről a zsarolás lehetősége jutott eszébe. De aztán próbálta pozitív oldaláról nézni a dolgot: nekik már csak a berendezésre kellett pénzt fordítaniuk.
Sarah és Stephen még egy lakberendezőt is kerített nekik, hogy tényleg szép legyen a ház.
Billy és Cyn nagyjából kitalálták, melyik szoba kié, és aszerint rendezik be. A gyerekszoba az egyik kisszoba, a nagyszoba vendégszobaként funkcionál majd, a konyhával nem sok dolguk akadt, mert rengeteg konyhai eszközt ajándékba kaptak az esküvőre. Most még minden el volt csomagolva Cyn szüleinél, de először majd kifestik a házat és csak aztán lesz a nagy beköltözés.
A nappalinál nagyokat vitatkoztak. Cyn tudta, hogy itt vendégfogadás lesz, ezért különlegesre akarta. Kényelmes foteleket képzelt ide, kínálóasztalkát, egy kisebb bárt minihűtővel az italoknak, vitrint a poharaknak. Mert bárki érkezik hozzájuk, a nappalit, a konyhát, a gyerekszobát akarja majd látni.
A háló lesz az ő személyes területük, oda nem engednek be senkit.
Ami Cyn-t még különösen megfogta, az a kert. Néhány gyümölcsfa, és néhány négyzetméter, ahol még nem volt semmi. A lány már tudta, hogy hívni fog egy kertészt, aki álmai kertjét elkészíti.
- Emlékszel még a királylányos mesére, amiben játszottam? - kérdezte Billy-től egyik este vacsora közben.
- A gőgös királylány? Imádtalak abban a mesében! Mire emlékezzek?
- A kerti lugasra és a hintára...
- Emlékszem! Milyen szép rózsalugas volt!
- Olyat szeretnék.
- Hát akkor olyan is lesz, téged ismerve.
A lány folytatta a forgatókönyv-bújást, és a munkát.
Mire legközelebb hazatért egy többnapos szünetre, a ház már ki volt festve, és néhány bútor is készen várta. A szülők a konyhát tették használhatóbbá, átszállították az összes nászajándékot, és Billy-vel közösen kicsomagolták az étkészleteket, robotgépeket.
A bababútor is úton volt, a pici szoba kezdett felkészülni az új lakó érkezésére. Mesefüggöny, puha szőnyeg, apró törölközők és takarók készen vártak a szekrényben.
A nappali pedig Liz keze munkáját és jó ízlését dícsérte.
Cyn ámulva nézett körül a megújuló házikón, mely egyre otthonosabb és szebb lett.
Meghatódva ölelte körbe családját, megköszönve nekik a rengeteg munkát. Mindenki valamit hozzátett az otthonukhoz.
Billy egy kandallót is szeretett volna a nappaliba, Cyn kinevette a szentimentalizmusáért.
Most nevetsz, de télen hogy fogsz örülni neki!
Tudom, és leginkább karácsonykor lesz majd a legszebb! Már alig várom.
Még egy-két hónap és biztosan beköltözhetünk. Itt lesz az első igazi karácsonyunk.
Majd azon nevettek, hogy a karácsonyról álmodoznak ősz elején.
Cyn találkozott a kertésszel is, akinek elmesélte, mit szeretne a kertben. A férfi azt tanácsolta, tavasszal álljanak neki az igazi munkáknak, teleültethetik friss virágokkal, de most inkább csak készítsék elő. Bokrokat, fákat lehet telepíteni, de pár hónap múlva hideg lesz, inkább halasszák el a kertrendezést. A lány beleegyezett, hogy kivár tavaszig.
Az itthon töltött pár nap alatt térdig járták a lábukat, hogy a hálószobájukhoz megvásárolják vagy megrendeljék a bútorokat és egyéb szükséges dolgokat. Millió oldalnyi magazint lapoztak át, és a segítségükre volt a lakberendező is, aki jó tanácsokkal látta el őket, és felfedezte velük a legjobb üzleteket.
Szinte egy teljes napot egy bemutatószalonban töltöttek, ahol hatalmas és kényelmes ágyakat próbáltak ki, és megpróbáltak választani. Billy, mint egy óriáscsecsemő, ugrált mezítláb az egyiken, mint egy trambulinon. A másikon bukfencezett. Cyn közben hangosan kacagott, az eladók pedig messziről mosolyogva nézték őket.
Az ágy színéhez, formájához, stílusához választották ki az összes többi holmit a hálóba.
Billy-nél és Maggie-nél töltötték mostanában az éjszakáikat. Így legalább anyóca sem volt annyira egyedül, mint mostanában olyan gyakran, mert Billy munka után az új házban szorgoskodott és tervezgetett.
Cyn pedig nyugalomban lehetett nyüzsgő családjától. Sarah elkísérte orvoshoz, újabb ellenőrző vizsgálatra, minden rendben volt. Billy azért nem nyugodott meg, csak ha látta, hogy felesége teljesen jól van. Amikor nem volt itthon, aggódott érte. De tudta, hogy vigyáznak rá, ő pedig foglalkozhatott a házzal.
Péntek este a koncert előtt Cyn-t a barátok örömmel fogadták a klubban, és mindenki gratulált. A lány sejtette, hogy Billy egyik zenélés alkalmával biztosan bejelentette, hogy hamarosan szülők lesznek. A házról is kérdezték, hogy halad a „fészekrakás”. Cyn nevetve megjegyezte, hogy szól, ha megtartják a házavató bulit.

Folyt.





Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=20164