FullírtokTik VI. (Meddig tart ez még?!)
Szemhéj:
Hajnali Kúr/ír

mottó: Aki hajnalban kúr/ír, az napközben álmos lesz.

Olvasóink kifejezett szándéka ellenére sem keveredtem felmenőimmel nemi kapcsolatba, sőt, már a következő lapszámot is előkészítettem. Egyetlen, gyakran író rajongónk levélben találtunk némi bíztatót, idézném:
"Több "ö" bötű köll a hölyösiráshú, mög a högyekhő!
Üdv: Matyibá, Pusztaszömörcsögrű"
Sajnos a tördelés túl jól sikerült, ezért új gép beszerzését fontolgatjuk. Jó hír, hogy szerkesztőségünk masszív gumiborítása miatt az alkatrészek nem tettek kárt a falakban. Munkatársaimmal szorgalmasan írunk, de a telefonálást már lekorlátozták az ápolók.

Maradéktalan tisztelettel és lendülettel:

Hajnali Mátyás
fejét tördelő szerkesztő

***

Kisssssp:
Az érzések hatalma
 
Már jócskán kinőtt a serdülőkorból, amikor igazán tudatosult benne, hogy más, mint a többi.
Szelíd volt. Nem volt kedve ahhoz a harsány agresszióhoz, ami társait jellemezte. Pedig a faluban csak az számított valakinek, akiről a többiek is elhitték, hogy bármire képes. Már kiskorában is gyakran kiszökött a rozoga léckerítés lyukán, mert vonzotta a nádassal körülvett kis tó rejteke.
Ott látta meg először.
Belül félt ugyan, de a kíváncsiság erősebb volt. Kecses, erőteljes mozgása volt, amiben valami magabiztos harmónia rejlett. A másik is tartott tőle egy kicsit, sokszor csalódott már az effélékben.
De a szerelem – bármilyen furcsa is - nem ismer lehetetlent és az érzés erősebb az értelemnél.
Mindent otthagyott, a házat a családot, a kényelmet. Egy hideg odú jutott nekik, de egymást melegítették.
Összeköltözött a tacskó a rókával.

***

Artúr Bumm:
Tapsi bácsi a kocsmában

Jó napot! Kérek egy fél konyakot, meg egy sört! Nem úgy! Nyugodtan öntse egybe. Miért néz ilyen furán? A gyomorban úgyis összekeveredik, nem igaz? Na látja! Végre találkozott egy intelligens emberrel, aki mellett, ha öt percig áll, éveket okosodhat. Eljut talán az óvodás szintig is, bár ahogyan elnézem csak neandervölgyi szinten. Mit akar azzal a baseballütővel? Sportol? Nem látszik magán. Még azt is mondhatnám, hogy.. BUMM!

(Attól tartok, hogy lesz még... :)





Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=23201