Születésnap

–Március tizenkettő a Zöldhályog Világnapja! – olvassa hangosan az újságot egyik kolléganőm. Felkapom a fejem.
–Micsoda? Hiszen az az én születésnapom! – árulom el véletlenül.
Eddig azt hittem, illetve tudtam, hogy „Szent Gergely doktornak, híres tanítónknak az ő napján” születtem…

Zöldhályog Világnapja!
Istenem! Miért? Miért pont ezen a napon? Utána nézhetnék a keresőben, de nem teszem.
Elgondolkodom, hogy milyen jó annak, aki például a Madarak és fák napján vagy teszem fel a Csillagok Világnapján (ha van ilyen) született. De én?
A Zöldhályog… Na, nee!

Azután tovább gondolom. Miért is hüledezem ezen? Mi van aki például a Epehólyag-gyulladás Világnapján vagy a Vastagbélrák Világnapján született? Ahhoz képest a Zöldhályog?
Igen. Szent elhatározásra jutottam. Harcolni fogok a Zöldhályog ellen!!!
Megalapítom a Zöldhályog-ellenes Ligát.
Zászlós felvonulást szervezek a Kossuth téren, vagy írok egy verset a zöldhályogról, amit azután megzenésítünk és óriási sláger lesz belőle.
Hm… ha meggondolom, még örülök is, hogy a Zöld-hályog Világnapján születtem.

– Kedves Honfitársaim! Ti melyik világnapon születtetek?

2009. március 12.



Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=24021