Autórajongók
Volt munkahelyemen a cég vett egy vacsiúj Landrover Defendert.
Geológusoknak kellett terepmunkára, szóval nem épp a luxusfelszereltség volt rá jellemző, de rajta volt egy csomó terepre való izé, impozáns homokgumik, térdmagasan a padlólemez, stb. Az autó hátulja egyben ki volt nyitva, s remek rálátás volt a bazi nagy differenciálműtől a csillivilli csomagtérig mindenre.

Az udvaron ballagtam át épp, és kb 3 lépésről megállva nézegettem a remek gépet. Mellém lépett az egyik kolléga, és ő is megnyalta a szája szélét...
Mindketten láttuk magunkat a Dakaron, ahogy hatalmas homokbuckákon át, irtózatos porfelhőt húzva vágtatunk a sivatag mélye felé...
Ekkor ért oda a harmadik kolléga, és persze hárman is csak sóhajtozni tudtunk.
-Hujjuj...de szép új...
-Ahh, hajjajja! -kontrázott a másik. Micsoda gumik!
-Pfff... azannya... -voltam én is. Micsoda segge van a kicsikének, de meghajtanám...
Ekkor emelkedett fel az ülések közül picuri kolléganő, aki eddig nem látszódott... Csinos pofiján vörösbe játszó árnyalatok, cica-szeme villámokat szórt, és bár egy szót sem szólt, a helyzet mindent elmondott...
Szép csendesen megnyílt alattam a mintásra tervezett díszburkolat, a két kolléga fetrengett a röhögéstől, én meg megpróbáltam kimagyarázni a helyzetet... nem sok sikerrel...



Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=26145