Vírusmese
Természetesen az egész mese csak kitalált, a valósághoz semmilyen köze sincs...

Mister Hszi Csin-ping vonalban…
- Köszönöm. -hallatszott egyszerre két férfihang.
- Helló srácok, mi ujság?
- Figyelj, Hszi, ez a vírus jobban sikerült, mint gondoltátok. Egy csomóan belepusztultak, és a vakcina is bazi pénzeket hoz majd. A tiéteket is felhasználtuk.
- Vladimir, öregem, marha jó kémeid vannak. Vigyáztunk rá, mint Dzsingisz kán aranyára. Viszont a vírust nem mi csináltuk.
- Tudod, nehéz ezt elhinni.
- Donald, te szerencsétlen, szerinted a saját népemen fogom kipróbálni? Tízmilliós városkában? Előbb valami kis hegyi falun, aztán azokat leradírozom a térképről. Vagy egyből átdobom hozzád, mondjuk valami elszegényedett keleti-parti iparvárosba. Fel se tűnne, a sok drogos mellett, ahogy pusztulnak. De Konfuciusz piszkítson a fejemre, ha mi voltunk.
- Te sem tudhatsz mindenről.
- Vlad, öregem, hát kitől tanultuk mi a kommunista államszervezést? Minden tudósra hat besúgó jut itt is. A takarítók fotóznak és jelentenek, ugyanúgy, mint nálatok.
- Ezt komolyan így csináljátok?
- Miért, Donald, ti nem?
- Hát nem. Itt ellenőrzik a takarítókat is.
- Mert itt nem? Ne légy hülye. Csak ki van kozmetikázva a takkerek adatlapja.
- Óriási. Azt hiszem, kirúgom az egész gárdát és Nancy nénit meg az unokatesókat hozom ide.
- Most nem kell játszanod a hülyét, öregem. Ki a francot érdekelsz te? A valóban fontos infók nem nálad vannak.
- Nem játszom, értve vagyok? És be lehet fejezni a basztatást. Igyál egy vodkát az egészségemre.
- Skót viszkim van, a Titanicról. Hat palackkal hozott fel a KIT (bálna) robottengeralattjáróm. Küldjek egyet?
- Én is neveznék egyre, Vlad! Csak tedd ki az asztalod sarkára. A többit az embereim intézik.
- Hszi, azt hiszed, nem tudok a karbantartó ezredesről?
- Csak róla? Na jó, add oda neki, aztán jöhet is haza vele.
- Srácok, a frász jön rám.
- Donald, öregem, ez így megy, amióta világ a világ. Nincs kivétel. Csak te vagy olyan hülye, hogy négert küldesz a Novoszibirszki atomkísérleti központba.
- Esélyegyenlőség van, jó? Amerika a demokrácia hazája!
- Na meg is érkeztünk. Szóval volt ez a beszélgetésünk a túlszaporodott emberekről.
- Mindenhol sok a kenyérzabáló, Vlad. Mi itt Kínában befogjuk őket gyári munkásnak. Senki sem számolja őket.
- De én nem építhetek állandóan szibériai autópályát meg vasutat. Amúgy az megvan, hogy Bangladeshben több ember él, mint Oroszországban összesen?
- Na ez az. Túl sok az egyszerű lélek. A gazdaságnak jó, de a Föld tényleg tönkremegy. Donald?
- A klímaváltozás kamu! Az ausztriai robbanó fákkal viszont vigyázzunk!
- Hszi?
- Várj, ezt nem bírom röhögés nélkül. Baszki, ez a világ legagresszívabb nemzetének vezetője, érted?
- Hszi, öregem, ő a jéghegy csúcsa. De a mi embereink vannak alatta, tényleges pozíciókban.
- Tudom, Vlad, tudom, az enyéim mesélték.
- Na ugye. Szóval a múltkor beszéltünk némi létszámcsökkentésen. Kétévente olyan 3-5% kellene, az nem feltűnő.
- Az 375 millió ember. Kicsit erős.
- Tényleg ki akartok nyírni 375 milliót?
- Donald, haver, ennél több pusztul a mindenféle betegségek miatt. Ha mindet gyógyítanánk, már nem férnénk el a Földön.
- Az igaz. De mi alapján döntitek el, ki menjen és ki marad?
- Na, pont erre van egy ötletem. Vladimir, Donald, most kapaszkodjatok. A vakcina ugye megvan mindenkinél. Még a németek is kihoztak valami szuper cuccot, holnapra várom a jelentéseket róla.
- És nem akarod beoltatni az embereket?
- Dehogynem. Van ez a magyar nő a rekombináns DNS alapú ötletével. Zseniális. Azon csodálkozom, hogyhogy nem kínai. Na mindegy. Szóval ez a hölgy letette nekünk a bölcsek kövét. Majdnem minden betegségre megoldást jelenthet.
- Na várj, hol jön ez a népességcsökkentéshez?
- Mondom. A vakcinák megvédik a beoltottakat. A többi szépen lassan elsorvad, meghal mindenféle azonosíthatatlan kórságban, úgy két-három év alatt. Teljesen úgy néz ki, mint a természetes halálozás. Persze most már úgy öt évente várható újabb és újabb világjárvány, de a séma ugyanez lesz.
- Még mindig nem tiszta, hogyan maradnak meg a használható emberek.
- Egy ideje mennek ezek az agymosásos dolgok. Eddig ellenük voltunk oktatással, ismeretterjesztéssel. Hát most adunk nekik. Elhíreszteljük, hogy a vakcina rossz. Hogy megváltoztatja a DNS-t, és beprogramozza az embereket. Hogy a szűrésnél csipet nyomnak az agyukba, és ezzel irányítani fogják őket.
- Hszi, figyu, én nem vagyok egy lángész, de ezt a baromságot én sem hiszem el.
- De legalább őszinte vagy, Doni. Ezt értékelem.
- Köszi, Vlad. Küldesz a viszkiből nekem is?
- Holnap reggel ott lesz az ovális irodában, a jobb alsó fiókban. A rakéta-kódos piros dosszié alatt keresd.
- Köszi. Szóval az agyat tényleg nem lehet mindenféle hoppra benyomott csipekkel irányítani.
- Azzal nem, de információkkal igen. A tudatlanokkal el kell hitetni, hogy ezek tényleg létező dolgok. Hogy nem szabad szűrni, nincs is vírus, az oltás rossz. Az így irányított emberek birkanyájként terelhetők. Néhány hangos véleményvezér kell, és tízezrek fogják visszhangozni a tévinfókat. Működik a dolog, a laposföld viccet is halál komolyan elhitték. Meg a permetező repülőket. A kondenzcsík ötödik osztályos fizika… mégis benyelték, kérdés nélkül.
- És?
- És aki tanult, intelligens, ergo gondolkodásra képes, az nem fog ezeknek bedőlni. Aki csak általános iskolában is tanult, az nem dől be. Oltat, védekezik, túlél. A többi meg nem. Így lecsökken a lélekszám, aztán pár év múlva úgyis jön a következő vírus. Nekünk nem is kell milliárdokat belefektetni. Gyakorlatilag egymásra köhögve eljuttatják a vírust Kínától Amerikáig, Európába és még az Antarktiszra is.
- És a maszkok?
- Jó kérdés, Doni. A maszkok tényleg gondot okoznak. Legyen az is rossz. Legyen divat a hálós, csipkés, vagy egyszerűen nem szabad hordani, mert megfullad benne az ember. A tudatlan beveszi, a vírussal együtt. És tadááámmm!
- Hszi, te egy gonosz zseni vagy.
- Köszi, Vlad. Keressetek egy csomó ismeretlent, sztároljátok fel őket a közösségi oldalakon. Aztán hagy terjesszék az igét. Öregem, sokkal olcsóbbak, mint egy vírust fejleszteni. A megfizetett netes ügynökeink fél év alatt kerülnek annyiba, mint egy rohadt víruslabort egy hét alatt. Plusz lesz egy csomó másoló, akik már meggyőződésből, a hamis infók alapján fognak kampányolni. INGYEN, öregem.
- És ha utánaolvasnak? A neten elég sok infó van, hamar kiderül a sok maszlag.
- Ahhoz ész kell, Donald. Akinek esze van, rájön a kamura, és máris kikerül a hálónkból. A többi meg hagy hulljon.
- Tehát a konteósoknak tulajdonképpen igaza lesz, csak nem úgy, ahogyan ők gondolják.
- Bizony, Vladimir. A birkák egész életükben a farkastól rettegnek, de végül a védelmező, a juhász eszi meg őket…

2020.12.11



Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=26230