Hasábok

2005. márciusi hírek, amelyek akár maiak is lehetnének

 

Külföld

Ma sincs másként, mint az előző hetekben, hónapokban: néhány arab ismét felrobbantotta magát és persze vétlen áldozatait, csak a helyszín és az áldozatok száma tér el a tegnapitól.
Ma is találkozik valahol valamely két állam kormányfője vagy minisztere, és mosolyogva tárgyalgatnak majd valamiről.

Belföld

A. ismét megtudott valamit B.-ről, amit nem tud magában tartani, ezért újból számíthatunk hetekig tartó szócsatájukra. Pénzünk továbbra sincs több, és lassan már semmin nem tudunk felháborodni: már mindenen többször felháborodtunk. Mindenki elégedetlen mindennel, ezért mindenki tüntet valamiért. Ezt sokan csak otthon, vagy baráti körben teszik.

Fővárosunk

Főpolgármesterünk legújabb javaslata alapján, két hónapon belül bevezetik a parkolási díjat gyalogosok részére, kiváltképp forgalmas helyeken. Az egyik központi gyalog-parkoló a felújított Móricz Zsigmond körtér lesz. Itt az új, csúszós burkolaton ugyanis két csepp eső vagy hóesés után lehetetlen haladni, mindenki egyhelyben topog, totyorog, hogy ne vágódjon hasra. A parkolási díj ezen irányú bevezetésével próbálják a gyalogosokat mégis haladásra buzdítani, akkor is, ha az esős, havas időszakokban a kórházak nem tudják ellátni a rengeteg kéz- és lábtörést szenvedőt. A gyalogparkolási díjak milliárdjaiban bízva a főrásosi vezetés új célkitűzése az, hogy a jövőben minden felújított köztér, közút, lépcső és aluljáró megfelelően tükörsima, csúszós burkolatot kapjon.

Kékfény hírek

Az egészségügyi miniszter tegnap úgy nyilatkozott, hogy a kóros túlsúlyosság veszélyességi tényezőjét csökkentve száműzeti az országból a gyorséttermeket. Ötletét megvalósíthatónak tartja. Tisztában van azzal, hogy minden másfeledik magyar stresszes életet él. Szerinte mindenkinek van gyomorfekélye, akinek eddig nem volt, majd ezután lesz. Fájó gyomorral pedig úgysem eszik az ember.

Gazdaság

Az egyik párt szerint az ország jó úton halad Európa felé, a másik párt szerint a szakadék szélén állunk. Még ma is csak annak van pénze, akinek már eddig is épp elég volt. Bármiféle hitelt természetesen szintén csak az tud felvenni, akinek semmi szüksége rá. Változás sajnos nem várható.

Sport

Azok a kiváló sportolóink, akik már tényleg letettek valamit közös asztalunkra, ma este sem tudnak vacsorát varázsolni saját asztalunkra, ugyanis hónapok óta változatlanul nem kapnak bért. Azok, akik semmilyen teljesítményt nem tudnak felmutatni, még mindig nem tértek haza a Hawaii szigeteki edzőtáborból, ezért riporterünk nem tudott velük beszélgetni.

Kultúra

E.F. Kossuth és Jászai díjas színművészünkkel ezentúl gyakrabban találkozhatnak a rajongók. E.F. ugyanis kénytelen a forgalmas Blaha Lujza téri és Moszkva téri aluljáróban szórakoztatni a közönségét (keressék a földön a fekete kalapját!), hogy kétszobás lakását fenn tudja tartani.

G.H., akit egy reklámfilmben láthattunk statisztaként, megjelentette első könyvét, amely valójában egy önéletrajzi regény. Huszonegy éves korára tekintettel meglehetősen rövid, mindössze 34 oldalas könyvének elképzelt sikerén felbuzdulva ráeszmélt arra is, hogy élete az írás és az énekelés, ezért a közeljövőben saját CD kiadását is tervezi.

Rejtvény

Mai kérdésünk: hová süllyed még ez a világ? A helyes megfejtők nyereménye: talán túlélhetik...





Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=30693