Körjárat
Körjárat



Egy-egy találkozóra mindig nagy várakozással készülök. Ha új helyre kell menni, a térképen előkeresem, mi, hol található. A szervezők segítségét követem.
Most is így volt. A Csontváry iskolához, a Kondor Béla sétányon kell leszállni a 136-os buszról. Nagyon könnyen odataláltam, már az első alkalommal. Este, Winner fuvarozott bennünket a KöKi-re.. Nem kellett figyelnem a visszaútra.
Na, de most,… a decemberi találkozó után,… megállt a tudomány. rolleyes.gif
Ahogy kiértem az úthoz, szemben a buszmegálló. Igen ám, de, hogy visszajussak, az ellenkező oldalon kellene felszállnom. De buszmegálló sehol. rolleyes.gif Mi lesz velem…itt az éjszakában?
Szemben fenyőfát árusító eladók…cigányok,…akikhez nem akartam odamenni…( Ki tudja, mi történne utána) ...jobb félni, mint megijedni…
A megállóban két fiatal csókolózott  egymásba olvadva. Mit tegyek? Valahogy tájékozódnom kell.
Odaléptem hozzájuk.
- Bocsánat! Hol van a másik oldalon a buszmegálló?
- Ott nincs buszmegálló.
- Hogyhogy? Akkor hogy jutok vissza a Kőbánya –Kispesti állomásra?
- Ez körjárat.
- Biztos? rolleyes.gif Kérdeztem, elbizonytalanodva…majd, hogy meggyőződjek róla, a menetrendet tanulmányoztam. Valóban. KöKi-től- KöKi-ig…közlekedik. Perceken belül jött a busz és felszálltam. Gyorsan kiért az állomásra, és a vonatot is elértem.





Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=5630