Nő Tükörképpel
Nő tükörképpel

Az asszonynak messzire szálltak gondolatai. A férfinél jártak, akit talán mindig szeretett, csak most találtak egymásra, bár sosem látták még egymást.
Mikor biztos volt a szerelmében, megijedt. Mikor arra gondolt egyszer csak találkozni fognak pánikba esett.
Most úgy érzi, mióta a félelem kézenfogta a pánikot és elmentek, a lelke szabadon szárnyalhat, és határok nélkül szerethet.
A nő a tükör elé állt. Csak nézték egymást mosolyogva.
- Ez már tetszik! -szólalt meg a Tükörkép.
- Hm..szerinted..sikerült? - kérdezte a nő
- Naa....ne légy kishitü!!  Láthatod!  -replikázott
- Nem is vagyok kishitü!  Csak izgulok.  -válaszolt az asszony.
- Haha...én ebben nem vagyok olyan biztos! De mi a baj? Mindent megtettél, hisz láthatod a változást!
- Én már nem látok semmit,.......én csak Őt látom...mert hiányzik,..mert akarom...mert szeretem.....szeretem.....szeretem.....és közben körbe táncolta a szobát. Visszament a tükör elé.
- Elég...elég..!- nevetett a Tükörkép. Én ezt jól tudom. De nézz ide!
Lassan elkezdett hízni. A nő megrökönyödve nézte.
- Brr...hagyd abba kérlek! Már látom a különbséget!

Sikerült. Alig tudta elhinni.Büszke volt magára. Már nem gondolt másra Csak rá, aki betöltötte a lelkét,...a szivét,.. a vágyait,.. az álmait.........az egész életét.
Nincs visszaút! Már csak szerelmük erejében bizik. A találkozás varázsában, amiről annyit álmodott.

Közben nem is sejtette, hogy a Frankfurton át érkező gép, most állt meg a kifutón.



Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=7204