Nővérke kérem.....

Most hogy felújitják a klinikát, - végre - furcsa dolog történt.A felállványozott épületen a kőmüvesek kezdték a munkát, és és még szombaton is dolgoztak. De mindig van aki nem csinálja amit kell, vagy nem tart be szabályokat. A mi egyik kőmüvesünk, úgy gondolta neki mindent lehet. Felment az állvány tetejére, ami igen magasan volt.
Az osztály a harmadik emeleten van, de van egy, a tetőtérben kialakitott szint is, ahol többnyire kiszolgáló helyiségek vannak.
Szóval ebben a magasságban be kellene kapcsolni a biztonsági övet,.......Ő nemhogy nem kapcsolta be, hanem egy kicsit illuminált állapotban leledzett. A vége az lett, hogy a madarakat megirigyelve, Ő is útra kelt.
Azt mondják, a részeg embernek szerencséje van,.....nála is igy volt, és ráadásul Mária kötényébe esett, mert némi zúzodásom kivül, más baja nem is történt.

A mi  szeretett professzorunk az egyik nővérkével vizitelt.
A szárny nélküli kőmüves közben elsuhant az ablak előtt.
Annyira nem hittek a szemüknek,,...hogy egy pillantig döbbenten néztek az ablakra, majd professzor ur megszólalt kétkedő hangon:-
-Nővérke kérem, most egy munkás szállt el az ablak előtt?-
A nővér megrökönyödéssel igy válaszolt:
- Igen professzor ur! De nem volt szárnya.....

Azzal tovább léptek a másik ágyhoz, és ment a vizit tovább.....





Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=7217