Tényleg...... csak azért

Az Élet ugy hozta,...hogy ismét van saját lakásom. Ez egy nagy öröm, gondolom mindenki életében. Aki engem ismer tudja,..soha nem adom fel....bár vannak gyönge pillanataim...- kinek nem - de legyőzőm őket.

Igy gondoltam a lakással is. Mindenki megrőkőnyödéssel figyelte, mit csinálok. Csak a húgom, és a barátnők nem csodálkoztak. Szép egy csapat vagyunk az biztos.
Hugi a könyvelés tudományában rendelkezik, komoly megbizható tudással. Marcsi barátnőm,....aki egy álltalános iskola ig.helyettese,...mellesleg biológia, kémia szakos tanárnő.
Piroska barátnőm , a zene elkötelezettje. Zongoratanárnő, és ő is e bűbájos csapat tagja.
Magamról..... mit is mondhatnék,....középfoku közgazdász,...majd külker. bonyolitó.... Aztán a cég csődje,...nyugi nem miattam.....és én munkanélküli lettem.
Igy beálltam segédápolónőnek. "Vén " fejjel beültem 3 évre az iskolapadba és tanultam.......a munka mellett. Lett, egy az EU-ban is kompatibilis végzettségem.
Mondhatnám elhiresültem az évfolyamban. Nagymama ritkán tanul tovább. Azóta sem bánom,....mert szeretek ápolónő lenni.
Szóval,...hol is tartottam....ja ....igen. A lakás.
Amig azt mondtam, hogy majd én ,ill. mi rendbe hozzuk, csak furcsán néztek rám az emberek. Amikor "kicsomagoltam" azt mondták én megőrültem,..ez nem női munka.
A "csajok", mivel igen elfoglaltak,..és látták élvezem amit csinálok,... hát, csak be-be segitettek ha kértem. Az egyik létrát adott..... a másik elhozta kocsival,...ha kellett elvittek vásárolni.... Csupa érdekes dolgot vettem,...spakli.....meszelő....ecset,.....festékek....glett...
és glettelő....Talán sokan el sem hiszik,..de a spakli nyelének szine nem  számitott,...nem a szemem, ...vagy a 'játszóruha" szinéhez vásároltam. Nem. Én rendeltetésszerü használatra szántam....
Hugi...alias Valcsi  párja, türelmetlenül várta,..a család férfi tagjaival együtt,...mikor kérek segitséget!

Naaa, ...arra várhattak! Még sem én fogom befejezni!

Két nappal ezelőtt csöngött a telefonom. Na, ..mit gondoltok,...ki lehetett......? A sógorom.
- Elég már Ági! Én kérlek,..engedd hogy megcsináljam!
Mikor hallotta,...hogy mély levegőt veszek,...gyorsan hozzá tette.
- Tudom, hogy megtudnád csinálni,...de nekem több gyakorlatom van, és hamarabb lenne rendbe a lakás.

Ez hatott! Igy nagylelkűen megengedtem,..hogy kaparja,..csiszolja,..alapozza,..glettelje,...és fesse a falakat!

De csak azért, hogy hamarabb rend legyen a lakásban!!





Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=7279