Ha a szomszédnak melege van...

Annak idején,egy ötemeletes házban laktunk. Fölöttünk csak a mennyország volt.Szóval legfelül, ahol a szinten csak 3 lakás van. Véletlenül a három férj pedig 3 János. János I. az enyém,/már régóta ex/  János II. /továbbiakban Jani/ és János III. akit Janikának hivtunk.Jó egy Társaság voltunk. Mindig volt kire bizni a gyerekeket, mert épp a GYES örömeit élvezhettük.Ők hárman pedigmindig ugratták egymást. Jani gyakran otthon ebédelt, akár a férjem is. Egy alkalommal, - mikor délben haza ugrott,- Zsu a boltba ment, és az alvó  gyerekeket rám bizta.
Ide adta a lakáskulcsot,..én meg nyitva hagytam a bejárati ajtót, hogy halljam, ha valamelyik felébred.
- Szia! ...Zsuszi?- Ne kiabálj! Felébrednek a gyerekek. Ugyanis az én két kiskorum is épp aludt.
- Van egy kávéd?
- Nincs,de főzök,...ugyis jön János is ebédelni.
- Dög meleg van! Addig lezuhagyozom!
Már az egész emelet kávéillatban uszott, mikor megjelent János.
- Szia! De jó! Isteni illata van!
- Mindjárt jön Jani is......csak azt mondta le akar tusolni.....

Azzal kiöntöttem a kávét,...és megjelent a szomszéd is. Nem látta a férjem, mert ugy ült le, hogy csak akkor vette észre,...amikor teljesen bejött a konyhába.Meleg lévén egy szál főrdőnadrágnak kinéző,....de leginkább gatya volt rajta.Senkinek sem tünt addig fel, mig meg nem szólalt :

-TE jó Isten! Te mikor jöttél haza? .....Ha tudom, hogy itthon vagy... felveszek egy nadrágot!.....Pufff ......János ugy röhögött,...hogy félrenyelte a kávét,....... és az ott jött vissza....... ahol eddig a levegőt vette........





Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=7311