Élet...és halál között

Kérlek ...kérlek... ugye nem akarsz elengedni? Ugye nem?
Tudom, hogy most rettenetesen érzed magad,...persze hogy tudom,..veled együtt szenvedek,...Emlékszem,  mennyire nehéz
volt az első kezelés után,...
Mikor  aggódva néztem a sejtszámod,..és reszkettem érted,  mertÉreztem  milyen nehéz nyelni,  ….a  szád tele hólyagokkal, sebekkel, mart és csípet minden,….közben vérzett az ínyed….

 De akartál, és megmaradtam, elrejtőztem benned, és csak mosoly született  a mostani kezelésig az arcodon.

 Jaj, de most a   Trombocytaszám  egyenlő szinte a semmivel, és a Fehérvérsejtszám  0………Reszketek a félelemtől, ..
és tudd meg
A TE akaratod az én erőm. Mert látom, ahogy bujkálok benned, hogy Ileus gyötör, és látom ahogy  kínok kínját okozza. Már megint natív has vizsgálaton voltam,…és RTG-én,.és Uh,….és minden,……Itt könyörgöm, vegyétek észre, de hiába, a felvételen  nem látszik,…és megőrjít ahogy fáj a hasad.

Most megjelent az első lyukacska,…segítsééééég,  kérem valaki,  jaaaj Segítsééég,….még egy,…..Ekkor éreztem, hogy  a hordággyal megindultak  az Intenziv felé……Hirtelen sokan lettek körülötted,…
és a sebész azt mondta, vállalom!
Szerettem volna átölelni, de akkor mi lesz veled,…így maradtam, …..Kitörő örömmel fogadtam a döntését,… mikor elindultunk  a sebészetre.   Boldog voltam. Boldog és mégis, valami furcsa félelemben remegtem…hirtelen megéreztem,  mennyire akarsz, és mégsem tudsz megtartani. Kiengedtél, én csak néztem rád megrökönyödve,….szóval,…így nézel ki,…ha meghalsz?

 Hirtelen megütött valam... jaj...mi ez!     Ki lökdös,
jaaaaj visszamehetek!…

Még alig tértem észhez és máris valami fájdalom hasított belém, amit te nem  éreztél, szerencsére. Elcsodálkoztam,…mit csinál ez az EMBER,… úgy jár a keze mint a gép. Mégis vigyáz rád, óvatosan teszi a dolgát,….és megszabadít  cca  1 méter béltől….kitisztítja a hasüreget,…..és a már összevarrt  belek fölött bezárja a hasad….

 Uram atyám! Már megint kívülről látlak,..látom, milyen öltések
vannak a hasadon…Én visszaakarok menni...

Ez az! Ezt már ismerem! És a következő percben megint a tied vagyok.

 Lassan megindulnak veled,…. bevisznek a sebészet Intenzívre…és kezdődik A várakozás…..Édesanyád megcsókolhatja a homlokod, és átengedi azt az egy helyet neki,…..a kislánynak akit annyira szeretsz,…aki annyira szeret!

Ma áthoztak a  Bel. ITO-ra,  csak néhány nap telt el,…és újra hallhatom a hangod….Hm… az első kérdésed, hogy van a szobatársad? Te milyen egy kópé vagy?  Nyugodj meg,…  neki semmi baja...holnap haza mehet

Közben arra gondolok …én azért maradtam meg neked,…mert a sebész varázsolt….nélküle esélyed sem lett volna,…. Ő azt mondta , csak Nulla esélyt tud adni, de abba beleadja  amit csak lehet……

Köszönöm,…mert  én sem éltem volna túl… csak veled lehet, mert Én vagyok a  22 éves  ÉLETed.





Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=7431