Szex-shop

Zavarban lévő, szenüveges úriember:
- Jó napot. Miben segíthetek?
- Őőő, előbb körülnéznék.
- Parancsoljon.
Téblábol.
- Van valami elképzelése?
- Nincs.
- Akkor talán ajánlhatnám a legújabb guminő kollekciónkat.  Fullextra. Aktus közben sóhajtozik, és amikor Önnek megvolt a dolog, elszavalja a versverseny legújabb győztesének versét, természetesen hölgyét. De, ha azt szeretné, akkor lehetnek a fiúk által írt versek is.
- Nem köszönöm. Valami ajándékot szeretnék a barátnőmnek.
- Jó helyen jár. Most érkezett egy multifunkciós vibrátor. Az egyik vége hagyományos vibrátor, a másik vége fogkefe. A fogkrémet Önre bízzuk.
- Mit ajánlana még?
- Vannak divatos női fehérnemüink. Ez a cuki darab mindössze 12.000,-Ft-ba kerül.
- De hiszen ez két vékony csipke pántból álló bugyi. Miért ilyen drága?
- Képzelje el, hogy ezt egy 10 m2.es csipkéből vágják ki. Milyen magas az anyagköltsége! Vagy szolgálhatok kiváló minőségű gumikkal. Minden színben, ízben, és formában, gyűrűvel, ásóval, kapával, nagyharanggal.
- Ez tetszik. Akkor kérek egy csomag mentholos rágógumit.

Nagyhangó macsó srác.
- Jó napot. Miben segíthetek?
- Tündérem, ha azt elmondanám, akkor ez a fehét fal is belepirulna.
- Mit szeretne vásárolni?
- Én Téged szeretnélek, de most azonnal, rögtön. Húzzuk le a redönyt, és nyomjunk le vagy 5 numerát. Bemelegítéként.
- A kupi egy házzal arrébb van.
- Pedig marhára rádgerjedtem. De most teljesen lelomboztál.
- A 220 Voltos konnektor ott van a sarokban.Lehet töltődni.
- Gravírozást vállaltok?
- Természetesen.
- Akkor kérek egy fulextra vibrátort. Az ár nem számít.
- Rendben, és mi legyen rágrírozva?
- Szerelmemnek, őszinte szerelemmel, Bélának.


-
- Kézelje





Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=8171